Wanneer willen jullie op kamers?

Ik weet dat er een soortgelijke topic bestaat, maar dit is wel iets anders. De andere gaat over informatie etc.

Maar zoals jullie kunnen lezen. Wanneer willen jullie op kamers? En als je misschien al weet waar? Waar willen jullie leven als student?

Ikzelf wil op kamers op mijn 20 of 21 jaar. Misschien om een jaartje tussenuit te komen, maar ik denk op mijn 20. Ik wil naar Groningen of naar Windesheim in Almere of Zwolle.

Jullie?

Waar wil je studeren of weet je dat nog niet haha?

Niet. Ik spaar mijn geld en wil het liefst een huis/appartement kopen/huren.
een kamer lijkt me superkut, die paar m2 die je voor jezelf hebt…
Maar goed ik heb ‘thuis’ ook echt een idioot grote kamer dus ja :’)

Haha ik woon in een drukke stad en hier zijn de huizen niet perse groot xd

Ik zit op kot sinds mijn 18de. 2 jaar dus ondertussen. Het eerste jaar zat ik in Leuven en nu in Diepenbeek. Het plan is om volgend jaar over te gaan op een appartement.

En hoe is het leven op kamers haha?

niet (:

Ik ga op kamers als ik aan het tweede jaar van m’n studie begin, hopelijk heb ik dan m’n P binnen en ben ik een beetje gewend aan het studentenleven.

19, wanneer ik (in het beste geval) aan mijn 2e jaar hogeschool begin :slightly_smiling_face:

Ik ging op m’n 17e op kamers, inmiddels woon ik zelfstandig.

Als t had gekund woonde ik langer thuis. Maar helaas.

Volgend schooljaar als ik met mijn studie begin

Ik zou eigenlijk nooit op kamers willen gaan. Thuis gaat t goed maar in mijn woonplaats hangt er een nare sfeer en dat al heel mijn leven. Mijn ouders zijn moslim maar accepteren het.

Waar ga je op kamers? En welke studie? Ben benieuwd :stuck_out_tongue:

Ze accepteren dat je niet op kamers wilt gaan?

Volgens mij doet elke Islamistische ouder dat xd

Ze accepteren het juist wel. Ondanks dat ze gelovig zijn, begrijpen ze mijn redenen. Maar de redenen waarom ik nooit in mijn plaats zou willen wonen, weten zij ook. Ze weten er alles van. Behalve over mijn geloof twijfel. Maar dat laatste is niet de reden waarom ik op kamers zou willen gaan.

ge-edit.

ohh okay, wat is je afkomst als ik vragen mag?

ik ben half spaans half marokkaans. jij?

edit: voel me meer marokkaanse.

Ik ben Afghaans.
Waren allebei je ouders moslim denk ik toen ze wouden trouwen, of werd er iemand moslim?

Jij verandert snel van gedachten…