Wanneer weet je zeker dat je op een bepaald geslacht valt?

Ha lezer,

Fijn dat je de tijd wilt nemen om mijn bericht te lezen!

Ik ben inmiddels een meid van 21 jaar en ik struggle met iets.

Al een hele tijd zit ik te “worstelen” of ik nou op jongens/meiden val of beide.

Ik heb gemerkt dat ik jongens/mannen aantrekkelijk kan vinden, maar niet op seksueel gebied. En ik voel me steeds vaker aangetrokken tot meiden/vrouwen en dat ook op seksueel gebied.

Maar wanneer weet je nou zeker of je hetro/bi of lesbisch bent? Je hoort welleens dat vriendinnen met elkaar zoenen, of dat meiden gewoon gaan expirimenteren… alleen ik ben gereformeerd opgevoed, dus in mijn kring gaat dat niet zo makkelijk.

Wie o wie heeft ervaring /tips?
Thanks alvast x

hoii,

Ik snap je heel goed! Ik heb ook wel eens dat ik bijvoorbeeld vrouwen aantrekkelijker vind dan mannen. Maar ik heb mezelf nooit in een hokje geplaatst, ik doe gewoon wat goed voelt en als dat een keer met een vrouw is dan is dat zo. Ik heb me nooit zo druk gemaakt of ik dan echt op vrouwen val of ook nog op mannen.

Vind jij het belangrijk dat je écht zeker weet of je op mannen of op vrouwen valt, of op beide? Ik zou gewoon lekker doen wat goed voelt, dan kom je er vanzelf achter wat fijn vindt. En misschien komt er dan vanzelf een tijd dat je zeker kan zeggen op welke geslacht je valt.

^^Wat hierboven ook gezegd wordt, ik denk niet dat je jezelf in een hokje moet gaan zetten.
Wat ik altijd denk is, dat je nooit 100% hetero of gay bent, of 50/50, dus biseksueel.
Je kan vrouwen meer aantrekkelijk vinden dan mannen, of andersom, maar maakt het uiteindelijk uit op wie je valt?

Ik snap je heel goed! Ben zelf ook 21 en weet het ook allemaal niet zo goed. Op dit punt heb ik het idee van een label willen hebben laten zitten. Ik zie wel wat er gebeurt. Je hoeft niet per se in een hokje te passen.

Ik denk wanneer je seksuele gevoelens voor een geslacht hebt. Ik vind vrouwen mooier en eleganter dan mannen, maar van mannen word ik geil, om het zo te zeggen. Zou willen dat het anders was, maar helaas…