Hallo lieve meiden,
Tis heel lang geleden dat ik hier een topic geopend heb en ik kom hier normaal gesproken ook niet zo vaak, maar ik heb eigenlijk best wel jullie hulp nodig. Dus vandaar toch dit topic.
Anyway, ik heb al ruim twee jaar een hele lieve vriend. We zijn ooit begonnen als beste vrienden, maar van het één kwam het ander en zo was er een relatie.
In het begin hadden we het ontzettend leuk en plezierig en deden we erg veel leuke dingen, maar dat verdween een beetje toen mijn vriend aan zijn knie geopereerd werd. Hij kon niets meer, was chagrijnig als ik bij hem was en als er ander bezoek was fleurde hij wel op. In die periode is het dan ook bijna uit gegaan, maar wonder boven wonder kwamen we er door heen.
Hij ging op stage, we zagen elkaar weinig omdat hij alleen in het weekend hier was en ook dat was een zware periode. Gelukkig kwam de zomer er aan en we gingen samen op vakantie en voor het eerst in en jaar hadden we het weer echt leuk samen .
Nu is mijn vriend aan het einde van afgelopen zomer opnieuw geopereerd, nu aan zijn andere knie. Het is niet zo in elkaar gestort als de vorige keer, maar wel dusdanig dat ik niet weet of ik er mee verder wil. Ik weet gewoon niet meer of ik hem beschouw als mijn vriendje of als mijn beste maatje. En ik weet dat het verliefde gevoel niet oneindig blijft bestaan, maar ik wil niet me nu al een getrouwd stel voelen.
We proberen een heleboel leuke dingen te doen nu samen en veel tijd voor elkaar te maken, maar ook nog genoeg onze eigen ding te doen. Gewoon om te kijken of we het nog kunnen herstellen. Maar wat ik me dus af vraag is hoe weet je wanneer je het niet meer kan redden? Ik bedoel ik weet dat het voor iedereen anders is, maar ik vraag me af hoe dat voor andere meiden werkt. Want ik weet het momenteel echt niet meer. Weet gewoon niet meer wat ik wil en bij hem weggaan voelt ellendig, maar bij hem blijven nu ook. Dus hoe weet ik of het over is?
Hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen .