Wanneer weer verder kijken?

Tinder… nooit gedacht dat ik het zou nemen xD

Het is nu bijna twee weken uit met mijn ex na een relatie van ongv. 4 jaar. De manier waarop hij het uitmaakte was niet top, namelijk via app. Maar als hij het niet gedaan had, dan ik wel. Van mijn kant was het ook niet meer wat het geweest was, iets waar ik nog niet echt bij stil had gestaan, maar me nu wel echt realiseer.
Kortom, ik voel me prima bij het feit dat het uit is en dat zal ook zo blijven.

Nu dacht ik voor de grap, laat ik Tinder aanmaken, maar ik weet niet, het voelt raar. Is het te snel? Ben ik bang dat andere mensen het te snel vinden?
Hoe denken jullie hierover, hoelang wachten jullie na het uit is tot je weer een beetje rond gaat kijken?
Ben er wel eens nieuwsgierig naar. Dit was mijn eerste relatie dus heb er niet echt een beeld bij.

jij doet wat goed voelt voor jou. Punt.

Maakt niet uit wat andere zeggen, maakt niet uit wat anderen vinden. het gaat om JOU.

Het enige wat ik kan zeggen is om te checken bij jezelf dat je het goed kan verwerken en er zo geen problemen komen ofz. (bv in een relatie storten terwijl je nog niet alles in orde hebt. Zo doe je jezelf enkel pijn.)

maar da’s het enige waar je op moet letten.

Als jij het zegt dat jij je prima voelt met het feit dat het uit is, gewoon doen, ik hou de tijd niet bij wanneer ik weer op jacht ga na dat het uit is met mn ex, of wat dan ook, ik laat het allemaal afkomen, wanneer je denkt dat het goed voelt moet je het gewoon doen! Boeie dat andere mensen het te snel vinden? kan jou wat schelen, dat jij tinder hebt aangemaakt betekent niet dat je meteen een nieuwe relatie hebt.

Bedankt voor jullie reacties, het word erg gewaardeerd!

En jullie hebben ook gelijk, je moet doen wat je zelf wil. Ik voel me beter dan ik in een lange tijd gedaan heb, dus een beetje plezier moet kunnen.
Denk dat het ook gewoon raar voelt, omdat ik zolang een relatie heb gehad en dus een paar jaar lang niet op die manier bezig ben geweest met jongens.

Ik zat na 2 weken na mn break up (ook relatie van 4 jaar) ook op tinder. Heb dat uiteindelijk toen ook aan mijn ex verteld aangezien ik allerlei vrienden van hem tegenkwam en het me awkward leek als hij dat van anderen hoorde, maar achteraf had dat ook best wel gekund.

Gewoon doen, sowieso kan een beetje kletsen niet kwaad. Je bent single en aandacht krijgen is gewoon fijn, dus ik zou ook doen waar jij je goed bij voelt. :slightly_smiling_face:

Alleen jij bepaald wanneer je daar klaar voor bent. Ik zat er na een week op, na een relatie van vier jaar.

Verschilt per persoon. Bij mij duurde het een jaar na 2 jaar relatie.