Wanneer vreemd gaan?

een keer in een lamme bui gezoend worden door iemand, en automatisch terugzoenen en na 10 seconden pas denken ‘HEY. DIT KLOPT NIET!’ en het gelijk vertellen aan je vriend(in); vind ik geen vreemdgaan.

iemand anders leuk vinden, bewust contact opzoeken met diegene, veel flirten, etc. vind ik wél vreemdgaan.

zoenen met een ander als je een relatie hebt klopt gewoon niet… maar goed dat is misschien mijn mening. Ik ben 23 jaar en woon samen en ik zou er niet aan moeten denken dat mijn vriend wel met een ander mag zoenen/ maar geen seks? en andersom ook niet dan was ik namelijk wel vrijgezel gebleven en kon ik doen en laten wat ik wil.

Trouwens vergelijk het eens met je ouders? (die zijn ook wat ouder) je vader zoent met een ander en je moeder zegt: ach dat is geen vreemd gaan:wacko:

als je van iemand houd ga je niet met een ander zoenen, dus ik vind zoenen vreemdgaan!

ik vind zoenen ook vreemdgaan, ook al ben je niet verliefd.

En als ie verliefd wordt op een ander lijkt me wel kut, maar daar kun je op zich niks aan doen. Zolang hij het maar niet in de praktijk brengt kun je er nog wel uitkomen denk ik.

zoenen=vreemdgaan, in mijn ogen

Onder vreemdgaan versta ik alles wat je niet zou doen als je vriend/vriendin erbij zou zijn.
Als mijn vriend een meisje knuffelt waar ik bij ben, vind ik dat niet erg, dan weet ik dat hij toch voor mij kiest. Als hij alleen een meisje knuffelt als ik er níet bij ben, zou ik dat al erg apart vinden.

Ik ben niet jaloers hoor, maar ik vind het al heel snel vreemdgaan. Hij hoort geen andere meisjes te knuffelen of te zoenen. Dat betekent dat hij niet genoeg aan mij heeft en dat hij dus kan ophoepelen.

Ik persoonlijk niet. Geestelijk vreemdgaan is met gevoel, lichamelijk meestal niet.

Ik vind kusje op de wang al te ver gaan. Zelfs al komen er geen gevoelens bij kijken, is het voor mij nog steeds klaar.

Ik vind het vreemdgaan wanneer mijn vriend zoent (of nog verder gaat) met iemand anders.
En ik voel me ook heel erg bedrogen wanneer hij gevoelens heeft voor iemand anders.

Flirten op een leuke (grappige) manier moet kunnen…

Ik snap niet hoe sommige hun vriendje zo vrij kunnen laten dat ze gewoon andere meisjes mogen kussen.
Ik zelf zou dit niet kunnen accepteren,

Mijn vriend zou best met meisjes mogen praten, maar als het verder gaat dan praten zet ik er een punt achter.

Zoenen is vreemdgaan.
Te overduidelijk flirten is vreemdgaan.
En zo kan ik nog wel even verder gaan

Hmm mijn vriend knuffelde laatst een meisje dat hij maar oppervlakkig kende en hij wilde maar niet begrijpen dat ik dat niet heel leuk vond. :’)

Mais bon: Alles wat verder gaat dan flirten noem ik vreemd gaan, maar geestelijk vreemd gaan vind ik sowieso veel erger.

Ik wordt echt bang van die reacties,
Ik vind namelijk een jongen leuk die al een vriendin heeft, (op zich vind ik dat niet erg)
maar de laatste tijd (maand of 3) doet hij echt anders tegen mij (waardoor ik hem leuk ben gaan vinden, ik vind hem nu ongeveer 2 maanden leuk)
paar voorbeelden

• geeft heel vaak knuffels
  • betaald (bijna) al mijn drankjes
  • smst me vaak (noemt me dan schatje of kimmetje of popje)
  • laatst gaf hij me zelfs een kusje op mijn mond. (daar schrok ik heel erg van dus toen duwde ik hem een beetje weg) haha maar achteraf was ik wel blij om dat ik hem weg duwde want ik vind dat super lullig voor zijn vriendin (ook al ken ik haar niet, alleen van naam)
  • hij belde me een keer op om te zeggen dat hij het een super leuke avond vond met mij, dat was na het stappen.
  • en ook een keer toen ik 3 dagen ziek was vroeg hij wat er met mij was aan een vriendin van mij, terwijl hij mijn vriendin niet echt kent

wat vinden jullie?
gaat hij vreemd?
en zouden jullie dat toelaten?

Ik vind dat die jongen vreemd gaat en ik zou het uitmaken als ik zijn vriendin was. En ik vind jou een bitch.

Ik vind geestelijk vreemdgaan 10 duizend keer erger dan lichamelijk vreemdgaan.

Maar ik vind dat lichemalijk vreemdgaan dus afhangt van de afspraken die je maakt en dus ook voor variatie vatbaar is :slightly_smiling_face:. Als je verder gaat dan afgesproken > vreemdgaan.

Wauw, beetje hard haar meteen een bitch te noemen, het initiatief komt uit hem.

@Kimmie1994, als jij je er niet goed bij voelt, zou ik er met hem over praten. Vragen waarom hij zo close met je doet en of hij dat speciaal met jou doet of dat hij in het algemeen zo met meisjes om gaat.
Vraag naar de mening van zijn vriendin over zijn gedrag, of zij het weet en goedkeurt.

“Ik vind namelijk een jongen leuk die al een vriendin heeft, (op zich vind ik dat niet erg)”
Vandaar. Het maakt haar dus niet uit dat ze een relatie kapot maakt. Ik vind dat die jongen ook niet goed bezig is, maar ik vind het erg gemeen van kimmetje94 (oid) dat het haar gewoon niet uitmaakt dat de beste jongen al bezet is. Als iemand dat mij zou flikken…

dankje voor jouw reactie, Ik schrok wel een beetje dat dat meisje mij een bitch noemde terwijl ik er eigenlijk niks aan kan doen. (of ik moet hem helemaal negeren)

Ik ga het hem denk ik eens vragen,
gewoon van dat ik het soms een beetje te close doet en dan vraag ik meteen of zijn vriendin dat wel goed vindt,

en het initiatief komt idd echt van hem,
ik sms meestal wel terug als hij een smsje stuurt maar dan gewoon altijd: hee, (en dan antwoord op zijn vraag) X
of moet ik dat kusje voortaan ook weglaten?
maar dat doe ik eigenlijk altijd, ook bij andere jongens
want ik vind ‘goetjes kim’ niet echt zo aardig klinken