Wanneer vreemd gaan?

Bijna iedereen ziet het anders.
Mijn zus vindt zoenen geen vreemd gaan. Nou ja, dat is misschien ook omdat ze 23 is en ik 15.

Wat vinden jullie, wanneer ga je vreemd? :tipping_hand_man:

Je kunt in mijn ogen zelfs al geestelijk vreemd gaan… en dat is erger.

Als mijn vriend bijvoorbeeld met een andere meisje flirt vind ik dat al beetje vreemd gaan eigenlijk :3.

Ja dat vroeg ik mij laatst ook af… Ik vind zoenen sowieso vreemd gaan. Maar mijn ex kreeg kusjes op de wang van een ander meisje tijdens een feest. En toen ik dat hoorde dacht ik wel meteen aan vreemd gaan. Ook al gaf hij geen kusje terug, hij heeft genoeg gedaan waardoor dat meisje dacht ‘hé ik kan hem wel een kusje geven of misschien wel zoenen’ zoals met haar dansen en flirten… dusja :’)

Verliefd zijn op een ander is voor mij geen vreemd gaan, wel een probleem in je relatie.
Als mijn vriend op vakantie een paar andere meiden zou zoenen, zou ik daar geen probleem mee hebben, mits er geen gevoelens bij komen kijken en het daar bij blijft. Hij hoeft het alleen niet te flikken als hij gewoon hier is, dat vind ik erg beschamend voor mezelf.

Mmmh, maar sexueel getinte smsjes, mailtjes etc zou ik dan weer niet tegen kunnen, op 1 of andere manier is dat een stuk intiemer dan eenmalig op een avondje tijdens het stappen je tong door iemands mond roeren. Vooral als er dan ook nog liefdevolle gevoelens in staan… Dat zou voor mij een probleem zijn.

Maar in geen enkel geval zou ik het meteen uitmaken. Er eerst over praten, zijn redenen te weten komen en er dan over beslissen is meer mijn tactiek.

Ik vind dat er 2 vreemdgaanmanieren zijn.

Lichamelijk: bijvoorbeeld zoenen met een onbekend meisje.
Geestelijk: van iemand anders houden naast je partner (en dat praktiseren overigens)

Het eerste zou ik nog kunnen/willen vergeven, het tweede niet.

Dansen (incl. schuren) kan voor mij ook prima. Kusjes geven op de wang, no problem. Zolang het maar duidelijk is voor het meisje dat er verder dan dat niets geregeld gaat worden.

Jij denkt er makkelijk over, zeg! Zou ik niet kunnen :stuck_out_tongue:

Ik heb hetzelfde met mijn vriend afgesproken. Dansen mag en een kus geven ook op de wang, maar meer ook niet. Maarja ik ben altijd zo eerlijk dat een jongen gelijk weet dat ik verkering heb terwijl een vriendin gewoon net zolang doorgaat tot een jongen haar op de bek wil pakken. Dat zou ik echt niet kunnen…

Ik vind zoenen oid niet erg, als het maar lust is en geen liefde.

Ik ben er waarschijnlijk ook te makkelijk in, mijn vriend vindt het trouwens helemaal niets dat ik het allemaal toe sta, om de zoveel tijd roept hij dat ik hem meer moet claimen.
Maar dat zit nu eenmaal niet in me. Ik ben totaal niet jaloers ingesteld. En om nu te doen alsof het me heel veel uit maakt…

/

Ik vind zoenen al vreemdgaan. Als het goed is heb je geen behoefte aan zoenen of wat dan ook met een ander…je hebt toch voldoende aan elkaar? Zoenen zou ik overigens misschien wel kunnen vergeven voor 1x… andere praktijken niet!

Ik ben ook niet snel jaloers, maar heb ook zelf mijn vrijheid nodig, eerlijk gezegt. Wel lief dat je vriend wil dat je hem meer moet claimen :grinning_face_with_smiling_eyes:

http://forum.girlscene.nl…gaan/list_messages/140849
lijkt me duidelijk

ja ik vind zoenen met een ander ook vreemdgaan! :slightly_smiling_face:
kus op de wang kan ik nog begrijpen en zien als vriendschappelijk!
maar kus op de mond zou ik persoonlijk ook niet vrolijk vn worden…

Ik ben niet zozeer snel jaloers, maar als mijn vriend met een ander zou zoenen zou het me gewoon heel onzeker maken. Ik zou hem natuurlijk wel de kans geven km het uit te leggen, maar ik betwijfel of ik het hem zou kunnen vergeven.

Mee eens. Ik vind met een ander zoenen ook vreemdgaan, al is de kans groter dat ik hem dat nog vergeef. Herhaaldelijk fantaseren over een andere vrouw vind ik ook vreemdgaan en de kans zou dan groot zijn dat ik het wel uitmaak.

dat, en voor de rest is zo ongeveer alles vreemd gaan bij mij :3.
alles wat verder gaat dan praten: dansen, zoenen, kusje op de wang, knuffelen, flirten

als iemand m een knuffel geeft bij een begroeting is dat wat anders natuurlijk x].

maar ik wil sowieso niet dat ie al te close (lichamelijk of geestelijk) is met een meisje, ik kan daar niet tegen want ik vertrouwen vrouwen niet, hem wel. :3

mee eens. maar ik vind lichamelijk vreemd gaan wel erger denk ik. of in ieder geval net zo erg.