wanneer voel je je heel zielig?

Iedereen kent het wel… soms voel je alsof je de meest zielige persoon op de wereld bent…
wanneer heb jij dit en waarom?

mijn laatste keer was vandaag; m’n ex waar ik nog niet overheen ben… zag ik op facebook met allerlei meisjes die hij eerst leuk vond! ik dacht dat m’n hart eruit ging vallen ofzo :stuck_out_tongue:

Als ik ruzie heb & het niet mijn schuld is.

Als ik het idee heb dat er niemand is die echt om mij geef…

Als ik eraan denk dat ik niemand heb… Op mn moeder, mn vriend die aan de andere kant van het land woont en wat vriendinnen die ook allemaal verweg wonen.

als mijn vriend zegt ik spreek je zo als we die avond gaan afspreken, en vervolgens niks meer van zich laat horen. hij komt niet opdagen, reageert niet op smsjes en neemt zijn telefoon niet op. eerst ben ik dan heel boos, maar nu voel ik me kut.

ohja. dat heb ik nu op dit moment met een vriendinnetje die zou langskomen. belde ik dr op… zegt ze; “ik ben te moe”…
Grrrrrrr

Als iemand gemene roddels vertelt echt hele gemene, echt dat kan me stuk krijgen. Zoals vandaag. Verschrikkelijk gewoon, ik wou dat ik écht kon doen
alsof het me niet raakt, maar dat doet het wel…

Tja, maar wat is geven om iemand he?

Zoals vanmiddag als mijn vader de meest lelijke dingen tegen mij zegt waar ik niks aan kan doen. Word echt doodongelukkig van die vent. Terwijl hij er zelf eigelijk ook vrij weinig aan kan doen pff…

Als ik zin in iets lekkers heb, maar ook weer niks vind wat ik ‘lekker’ vind.

Als enige van de klas een onvoldoende of als iedereen te druk is zodat je met niemand kan afspreken.

Als mijn scharrel zegt "Dat hij het gevoel niet kan plaatsen.

Als mijn vriendin die nu naast me zit tv te kijken popcorn door de hele kamer heeft verspreid.

En nu voel ik me weer heel zielig, aangezien mijn 2 vriendinnen die kwamen logeren nu al slapen, de één snurkt en de ander knarsetand. En ik zit prison break te kijken.