Wanneer vier jij x aantal maanden relatie?

Zoals de titel dus zegt. Van sommige mensen hoor ik dat ze bij 3 maanden al cadeautjes gaan geven etc. Wanneer vind jij het tijd om het aantal maanden dat je een relatie hebt te vieren?
Ik hecht niet echt veel waarde aan de lengte van mijn relatie, maar zou bij een jaar een relatie wel een weekendje weg willen boeken ofzo, gewoon omdat ik dat sowieso al zou willen en dat wel een leuk moment is;p (Ik heb trouwens morgen een half jaar met mijn vriend, die produceert, en vandaag (mijn verjaardag) liet hij me een nummer horen dat hij voor mij heeft geschreven, super lief)

Wij doen het ieder half jaar.
Dan gaan we gewoon samen uit eten of een klein cadeautje.
Verder niet veel bijzonders.

Wel ontzettend lief dat je vriend een liedje voor je heeft gemaakt!

Wij geven elkaar altijd mega veel cadeautjes eigenlijk haha. Dus meestal dan zeggen we oh dan geef ik het je wel omdat we zoveel maanden hebben bijna. Maar eigenlijk is dat gewoon meer een verzonnen reden om het cadeautje te geven.;p Maar ik denk dat we wel 6 maanden en een jaar enz. wel echt een specifieker cadeau doen…

Leuk!
Ja lief he, vond het zo schattig.

om t halfjaar iets kleins, gewoon iets liefs en niet zo duurs. en toen we een jaar hadden zijn we een weekendje weggeweest naar Londen. de overige maanden vieren we met af en toe een lief berichtje maar verder niets. of een kaartje sturen.

Het was voor beiden onze eerste relatie, dus wij vonden het wel leuk om bij 6 maanden iets te doen :slightly_smiling_face: goed excuus voor een dagje weg! Daarna bij elk jaar, maar toevallig kregen we wat rond Valentijnsdag, dus dat ‘vieren’ we tegelijk.

Ik gaf mijn vriend het eerste kadotje (en andersom) toen we 6 maanden hadden

Oh das wel leuk ja van die eerste maanden!
Wij vergaten ze steeds alletwee -.-’ Maarja, we vergaten ze alletwee, dus misschien passen we wel zo goed bij elkaar haha

Ik heb gevierd :
Half jaar.
11 maanden (was op valentijnsdag) .
Jaar.
Anderhalf jaar.
Twee jaar.

(:

We vieren het elke maand. Vieren is een groot woord, maar we hebben afgesproken om sowieso 1 keer in de maand iets leuks te doen dat wat verder weg is. Om echt even tijd voor elkaar te maken alleen voor ons tweetjes, aangezien we verder heel druk bezig zijn met onze studies en we niet verder komen dan de bank, haha. Dat doen we dan meteen maar op onze ‘jubileumdag’, dat maakt het toch wat speciaal (:

De eerste maanden hebben we er wel veel aandacht aan besteed, dan gingen we uit eten of gaven we elkaar iets kleins… Nu zeggen we elke maand wel weer van ‘hee, gefeliciteerd met ons zoveel maandelijks bestaan’ en proberen op die dag wel bijelkaar te zijn :’) Echt vieren doen we met een halfjaar en met een jaar.

[size=2]Met iets leuks doen en kadootjes, maar niet overdreven ofzo. En het is meestal meer van 'Hee we zijn vandaag x maanden samen' 'Ah leuk, kusje!' :')

Ik geef tussendoor cadeautjes omdat ik het dan leuk vind om te geven of omdat ik bijvoorbeeld heel tijd chagerijnig ben geweest en hij dan even goed heel lief enzo is geweest. Voor de rest gaan we ongeveer om het half jaar met ze tweeën te uiteten.

We vieren het niet uitgebreid, maar meestal wel een klein berichtje of een schattig kaartje. We proberen wel meestal bij elkaar te zijn dan, dat is veel leuker dan allemaal dure cadeaus, vind ik.

We zijn nu 3 maanden samen en bij iedere maand zeiden we ‘s-ochtends: GEFELICITEERD MET ONSZELF!
Verder niks. :’’)
Maaar bij een halfjaar of een jaar zou ik uit eten gaan wel leuk vinden!

Wij zo’n beetje iedere maand, maar er zit geen regelmaat in!

Bij 1 maand konden we elkaar niet zien, dus niks.
2 maanden gaf hij mij een kadootje (wel groot :grinning:), we gingen samen uiteten en ik was zooo verrast!
3 maanden hij mij.
4 maanden ik hem.
Maar het zijn kleine dingetjes, en we geven elkaar heel veel kadootjes.

Mijn vriend heeft mij zo wel eens een cadeau gegeven, ik hem nog nooit echt iets. Zaterdag hebben we een half jaartje, voor hem ik een cadeau en hij voor mij ook. +we gaan samen koken. Iedere maand iets doen vind ik een beetje absurd, het moet wel speciaal blijven.

In het begin deden we om de maand iets kleins.
Op een gegeven moment wou hij dat niet meer doen. Sindsdien doen we om het half jaar wel iets. Al geef ik hem af en toe nog steeds kleine cadeautjes.
Binnenkort hebben we 3 jaar, dus dat word wat verzinnen.

pf ehm ik vind dat zo onnodig, misschien als je een jaar hebt (en 2 jaar , 3 jaar etc.) ofzo?
ik ben nu 2.5 jaar met mn vriend en we hebben daar nog nooit iets aan gedaan
we geven elkaar liever zomaar cadeautjes ;p

als je een jaar samen bent ofso. maar ik ga het niet elke maand vieren. we zeggen er wel altijd even wat over. maar geen cadeau