Wow. Ik denk, dat als je;
- 11-12 uur (de hele dag dus, bijv. van 10 's ochtends tot 11 's avonds als je ook nog eventjes iets gaat eten) achter de pc zit, én
- je je afvraagt hoe je je heerlijke vakantie met zon, zee, strand, zwembad, leuke jongens en vriendinnen en heel veel lol (tenminste dan neem ik aan dat jullie niet gaan kamperen in een minitent met muggen in the middle of nowhere) kunt overleven zonder je geliefde computer;
je duidelijk (misschien licht) verslaafd bent.
Er zijn ook nog andere dingen om te doen, zit je dan echt elke dag de héle dag achter de computer? dat is toch zonde…
‘En, wat heb jij allemaal in je vakantie gedaan, heb je genoten?
’
‘Jaaaaa, ik heb de hele vakantie gecomputerd!!
’
Edit: ohja en dan ook nog even een tip om aardig te doen ^^; als je er ECHT vanaf wil: probeer de knop echt om te zetten, zo van, zo wil ik niet meer leven, als ik zo doorga wordt ik een computerverslaafde dikke onsociale meid die alleen nog lol kan hebben met haar pc.
Zoek de lol in je leven buiten je computer, geniet van de zon (of de regenxD), doe écht sociaal met je vrienden of probreer vrienden te maken, doe meer aan je hobby (behalve computeren:p) of zoek een nieuwe, ga sporten, mensen bezoeken, winkelen, creatief doen, geld verdienen etc. En als laatste, misschien kan je voor jezelf een aantal doelen bedenken die je aan het eind van de vakantie voltooid wil hebben, dus bedenk wat je het liefst wil kunnen zeggen tegen mensen als ze je vragen wat je deze vakantie allemaal hebt gedaan, en probeer dit waar te maken (:
sorry lange zeikpost geworden