Wanneer uitmaken

Ik heb nu ongeveer 5 maanden met m’n vriendje, en het was allemaal heel leuk eerst, maar sinds een tijdje ben ik volgens mij niet meer verliefd. Ik weet dit steeds zekerder en ik wil het vanavond gaan uitmaken. Er is alleen een probleempje, want hij woont ongeveer 2 uur van mij vandaan en daarom bleven we elke keer als we afspreken bij elkaar slapen. Vanavond doe ik dat dus ook en m’n moeder brengt me en zijn ouders brengen mij morgen weer terug. Nu weet ik dus niet wanneer ik het met hem moet uitmaken, want ik wil het niet pas aan het einde zeggen, en als ik het al gelijk vanavond zeg, dan moet ik daar nog blijven slapen en word ik door zijn ouders teruggebracht. Dus hebben jullie misschien tips voor me? [a]

ik zou het tog de hele avond wel een heeeel klein beetje laten merken maar niet te veel als je dan een uurtje vante voren gewoon met hem gaat praten en het uit praten hebben jullie nog tijd om het nog een beetje bij te praten …
dat zou ik doen

uuhm k zou het toch savonds doen dan, anders geef je hem echt valse hoop

Vanavond doen en er dan niet meer blijven slapen.

Het vanavond doen en dan toch nog blijven slapen lijkt me raar. Maar het 's ochtends doen en hem dan de hele avond aan het lijntje houden, zou ik al helemaal niet doen.

Het is inderdaad mischien beter om het wel face-to-face tegen hem te zeggen, en dan niet pas als je weer bij hem weg gaat, 's avonds dus, nadat je met hem (en zijn ouders, broetjes, zusjes) hebt gegeten, niet daarvoor, anders is het dan zo heel akward…

ja 's avonds. Want anders heb je eerst nog 'n gezellige avond enzo, en dan maak je het opeens uit, is ook niet echt aardig! Succes!

Ik zou het ook 's avonds doen en dan niet meer bij hem blijven slapen. Je zegt dat je ma je brengt? Vraag of ze even wil wachten in de auto ( eventueel een paar straten verder ofzo?) zodat ze je terug naar huis kunt brengen.

Oh moeilijk zeg!
Toen mijn vriendje het uitmaakte was ik heel erg van slag, ik zou het echt niet relaxt vinden als hij dan nog bij me moest slapen!

Of je zegt het gelijk en gaat dan naar zelf huis met het openbaar vervoer?
Of hoe ik het heb gedaan: spreek ergens anders af dan kunnen jullie daarna allebei zelf naar je eigen huis gaan.
Succes.

's Avonds doen en niet meer blijven slapen nee. Dat zou echt raar zijn.
Kun je anders niet met je moeder afspreken dat je niet blijft slapen en of ze je eerder kan halen, of dat ze op je wacht?

idd, dan is hij ook een beetje voorbereid op het nieuws, als hij hoort dat jij hem ergens wilt spreken op een plek dan snapt hij ook wel dat er iets aan de hand is.

ik zal zeker niet bij hem blijven slapen als je het die avond uitmaakt. dat lijkt me zo ongemakkelijk.

Sowieso 's avonds vertellen! En dan iets proberen te regelen om daar niet te hoeven slapen.

Sterkte iig, laat je ons weten hoe het ging?

Ik zou het zo regelen dat je moeder even in de buurt blijft, totdat je het hem hebt verteld en dat je daarna weer mee naar huis gaat.

bedankt voor alle reacties :wink:
ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik ga doen maar ik zie het wel
heb er niet zo’n zin in… maarja ik moet het toch maar echt doen
dankje iig :wink:

Altijd kut zulke dingen, maar ik zou het er even met je moeder over hebben, dat ze blijft wachten. Die snapt het vast wel, en je moet het haar sowieso vertellen.
En ik zou even voordat je naar hem toe gaat aankondigen dat je het ergens met hem over wil hebben,
voor hij zich helemaal heeft voorbereid op een superleuke avond…

Als ik het uit zou maken met m’n vriend zou ik het ergens heel fijn/rustgevend vinden om nog 1 nachtje met hem te slapen, eigenlijk… De keer dat we ook bijna op het punt stonden om het uit te maken (tenminste, dat wist ik van mezelf) heb ik ook gevraagd of hij wel nog gewoon kon blijven slapen. Just in case.

Maar goed, vertellen aan je moeder dat je het van plan bent uit te maken, en dan vragen of zij hem vanavond naar huis wil brengen… Wil ze vast wel. : )