Wanneer sporten jullie en hoe lang? :)

Hee,

Ik vroeg me af, wanneer sporten jullie?

• Welk tijdstip van de dag?
  • Eet je ervoor of erna iets, of niet?
  • Hoe vaak per week?
  • Hoe lang (minuten, uren)?
  • Wat doe je dan precies aan sport?
  • Waarom sport je?

Ik vind het sowieso moeilijk om in te delen wanneer op de dag ik moet sporten (hometrainer), dus het leek mij wel leuk om eens te kijken wat anderen deden :slightly_smiling_face:

• Welk tijdstip van de dag? Dat wisselt nu bij mij nog heel erg, ik moet m’n draai nog vinden
  • Eet je ervoor of erna iets, of niet? Dat wisselt ook
  • Hoe vaak per week? 5x per week
  • Hoe lang (minuten, uren)? 1 uur, soms 30 minuten als ik weinig tijd heb
  • Wat doe je dan precies aan sport? Hometrainer en soms thigh lifts erbij
  • Waarom sport je? Omdat ik strakker en slanker wil worden, en omdat het gezond is voor je lichaam
  • Welk tijdstip van de dag? In de vakanties 's ochtends nadat ik opsta en op schooldagen in de avond rond 7-9 dan.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Eet je ervoor of erna iets, of niet? Als ik 's ochtends sport eet ik er voor niks of een stuk fruit en 's avonds eet ik mijn avond eten er meestal voor of na (logisch :slightly_smiling_face:)[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Hoe vaak per week? Ik denk 3-6 keer[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Hoe lang (minuten, uren)? Als ik hockey speel dan meestal 1.5 uur, als ik naar de sportschool ga ongeveer 3 kwartier en als ik hardloop verschilt het 20-40 minuten en als ik veel tijd heb meer. [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Wat doe je dan precies aan sport? Hockey, hardlopen en sportschool.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Waarom sport je? Omdat ik me veel lekkerder voel als ik sport.

- Welk tijdstip van de dag?
Afwisselend, eigenlijk gewoon wanneer ik tijd en zin heb. Ik probeer wel dagelijks iets te doen.
- Eet je ervoor of erna iets, of niet?
Ervoor iets wat veel energie levert en daarna kwark voor spierherstel.
- Hoe vaak per week?
6 of 7
- Hoe lang (minuten, uren)?
Afwisselend, ik heb een training van 2 uur, 1 keer per week.
Dan ongeveer 4 keer een uurtje
2 keer een half uur
- Wat doe je dan precies aan sport?
Volleybal, zumba, les mills combat, losse oefeningen/krachttraining, hometrainer en touwtje springen.
- Waarom sport je?
Afvallen, conditie op pijl houden, het is leuk, ontspanning en omdat het gezond is?

Hierboven ^

Wow jij bent actief, jij doet veel verschillende sporten! Goed bezig :slightly_smiling_face:

- Welk tijdstip van de dag?
Meestal in de avond voor het douchen.
- Eet je ervoor of erna iets, of niet?
Ervoor.
- Hoe vaak per week?
Vanaf nu even 30 dagen intensief, 7 dagen in de week, daarna wil ik het graag houden op 5 dagen in de week.
- Hoe lang (minuten, uren)?
30 minuten tot een uur.
- Wat doe je dan precies aan sport?
Hardlopen, fitnessapparaten thuis en 30 day challenge workouts.
- Waarom sport je?
Het is goed voor je, je voelt je fitter, je hebt een strakker lichaam en dat werkt goed voor mijn zelfvertrouwen.

• Welk tijdstip van de dag?Rond 21u

• Eet je ervoor of erna iets, of niet?Ervoor niet, erna vaak wel een stuk fruit of een beetje cornflakes

• Hoe vaak per week?3 keer momenteel. Vanaf volgende week 4 keer.

• Hoe lang (minuten, uren)?30-40 minuten

• Wat doe je dan precies aan sport?Lopen op de loopband, crosstrainer, spinning

• Waarom sport je?
    Om strakker te worden/te blijven

Welk tijdstip van de dag? in middag of s avonds[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Eet je ervoor of erna iets, of niet? erna een meestal een koekje[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Hoe vaak per week? 2/3 keer[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Hoe lang (minuten, uren)? een uur anderhalf uur[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Wat doe je dan precies aan sport?fitness[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Waarom sport je? om aftevallen

'S avonds
  • Eet je ervoor of erna iets, of niet?
    Voor volleybal, na hardlopen diner
  • Hoe vaak per week?
    5
  • Hoe lang (minuten, uren)?
    Volleybal 3x pw. 2 uur (misschien nog een keer extra) (krijg over paar weken weer wedstrijden erbij)
    Hardlopen 2x pw 5 km
    Workouts halfuurtje per dag
  • Wat doe je dan precies aan sport?
    Leg and core workouts
    Volleybal
    Hardlopen
  • Waarom sport je?
    Volleybal is leuk en het gaat supergoed!
    Hardlopen conditie opbouwen
    Workouts om mijn lichaam strakker te maken
    En het geeft me een fijn gevoel :slightly_smiling_face:

Voor spierherstel zijn naast eiwitten ook koolhydraten nodig om de voorraad weer op te vullen. Als je na het sporten alleen kwark eet, kan je lichaam (en dus ook je spieren) niet optimaal herstellen. Ik zou er dus wel wat muesli/fruit bij eten, of iets van een boterham!

• Welk tijdstip van de dag? 's avonds
  • Eet je ervoor of erna iets, of niet? soms wel, soms niet. Hangt er vanaf of het eten optijd klaar is.
  • Hoe vaak per week? 1 keer
  • Hoe lang (minuten, uren)? 1,5 uur
  • Wat doe je dan precies aan sport? Klassiek ballet
  • Waarom sport je? Ik vind dans een hele mooie manier om je te kunnen uiten, ik vind het super leuk om te doen en ik wil graag een beetje actief zijn :slightly_smiling_face:.

-Welk tijdstip van de dag? In de ochtend
- Eet je ervoor of erna iets, of niet? Erna, 500 gram kwark :slightly_smiling_face:
- Hoe vaak per week? 6-7 keer
- Hoe lang (minuten, uren)? 40 min tot 1u30
- Wat doe je dan precies aan sport? Volleybal en hardlopen
- Waarom sport je? Conditie/spieropbouw/slank

• Welk tijdstip van de dag? 30 minuten na mijn ontbijt[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Eet je ervoor of erna iets, of niet? Ervoor, anders krijg ik echt steken! [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Hoe vaak per week? 3 keer echt conditiesport, maar verder maak ik ook wel lange wandelingen enzo[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Hoe lang (minuten, uren)? 2x een half uur 1x een uur/anderhalfuur[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Wat doe je dan precies aan sport? hardlopen, fitness[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Waarom sport je? om gezond en in shape te blijven
  • Welk tijdstip van de dag? Als ik ga hardlopen in de middag, fitnessapparaten (cross- en hometrainer) die we thuis hebben 's avonds en armspieroefeningen 's avonds.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Eet je ervoor of erna iets, of niet? Voor het hardlopen een stuk fruit en daarna een glas water, voor ik ga fitnessen eet ik gewoon m’n avondeten. [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Hoe vaak per week? Hardlopen probeer ik 2/3x in de week te doen, cross- en hometrainer ben ik net mee begonnen en wil ik 4x in de week gaan doen, armspieroefeningen 6x in de week.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Hoe lang (minuten, uren)? Hardlopen 25 minuten (ben net begonnen in het schema), cross- en hometrainer 30 minuten en armspieroefeningen 25 minuten.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Wat doe je dan precies aan sport? Dat heb ik hierboven al vaak neergezet haha. Armspieroefeningen, cross- en hometrainer en hardlopen.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Waarom sport je? Om gezond te blijven en me fit te voelen.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]

Ik heb geen idee waarom deze post er zo raar uitziet :flushed:

• Welk tijdstip van de dag? : In de ochtend of in de Avond ( meestal in de ochtend )
  • Eet je ervoor of erna iets, of niet? : Ik eet ervoor
  • Hoe vaak per week : 3 x per week
  • Hoe lang (minuten,uren)? : 1 uur tot 1,5 uur
  • Wat doe je dan precies aan sport? : Zumba , Dansen en wil beginnen met blogilates kalender
  • Waarom sport je? : Door sporten voel ik me veel beter en fitter in mijn fel. Na het sporten kan ik ook lekker even ontspannen. En voor mijn ( dikke ) buikje om die wat strakker en slanker te krijgen.
    In de avond en 1 keer in de ochtend[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Eet je ervoor of erna iets, of niet?
    Ervoor[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Hoe vaak per week?
    6 tot 7 keer[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Hoe lang (minuten, uren)?
    8 uur en 30 minuten per week denk ik[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Wat doe je dan precies aan sport?
    Wedstrijdzwemmen =D[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Waarom sport je?
    [size=13px]
  • Welk tijdstip van de dag? Meestal 's avonds
  • Eet je ervoor of erna iets, of niet? Meestal een uur van te voren eten en daarna vooral veel drinken.
  • Hoe vaak per week? Momenteel 1 á 2x in de week. Maar ik ben van plan om meer te gaan sporten.
  • Hoe lang (minuten, uren)? 1 tot 2 uur.
  • Wat doe je dan precies aan sport? Paardrijden en hardlopen
  • Waarom sport je? Omdat het gezond is en ik graag een goede conditie wil houden.