wanneer seks als je 15 bent?

hi,
ik heb nu al een poosje een vriendje, en ik ben 15.
maar wat vinden jullie nou een redelijke periode, nadat je zegmaar een relatie kreeg op je 15e?
of gewoon hellemaal niet?

liever niet van die antwoorden als 'alleen als jij er echt klaar voor bent!" enzo, want dat helpt mij in deze situatie niet echt…

Nu. Meteen. Direct.

Ja we geven zulk soort antwoorden omdat dat het enige antwoord is. Wanneer JIJ het wil.

Ik vind op je 15e ongeveer na een half jaar?

Maar dat ben ik he

niet.

ik was 15 en ik heb nog iedere dag spijt

Waarom niet? Want het is wel zo.

Dus je hebt al een poosje een vriend en je bent verliefd op een andere jongen waar je al een half jaar geen contact mee hebt gehad? Oke…

Jij bent degene die seks met die jongen gaat hebben, niet wij, dus alleen jij/jullie bepaalt wanneer het zover is.

Huh, een vriendje? Dit plaats je vandaag in het ‘Klaagmuur voor vrijgezellen’-topic:

Duuuuuss…

Als jij er klaar voor bent. Er zijn geen speciale regels voor.

als het echt een goede jongen is, en je voelt je fijn bij hem, waarom dan niet?

ik had destijds al 1,5 jaar een relatie met mijn vriendje en ik had altijd in mijn hoofd, niet voor mijn 16e… Geen idee waarom.
maar een maand voordat ik 16 werd was mijn eerste keer en het was prima. nooit spijt van gehad of wat dan ook.

Ik was, don’t judge me, jonger dan 15.

klinkt misschien raar maar ik had een oudere vriend, en ik ben gewoon lichamelijk en geestelijk veel verder dan me leeftijd, en ik voelde me zo zeker bij hem, en ik wist, dat toen het gebeurde, het het goeie moment was.

Het is dan misschien nu wel uit met die jongen, maar we hebben nog elke dag contact en we vinden elkaar nog harstikke leuk en lief, maar het werkte gewoon niet.

Dus je hebt een vriendje en wilt seks maar je bent verliefd op iemand anders?
En met een andere crush ging je een film kijken?

wauw

Ja, je topics/berichten komen niet echt overeen met elkaar?

Cheetos heeft gewoon een hele kudde jongens om zich heen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

En Cheetos is heerlijk.

Nee, niet doen.

Nou, dan maar na 5 maanden, 27 dagen, 18 uur, 36 minuten en 58 seconden.

Niet, je bent te jong.