Wanneer resultaat met squats?

Hee,
Als je hebt gesquat/bezig bent, wanneer had je toen resultaat (1 maand?)
En hoeveel deed je

Bedankt!

Duurt vaak best een tijdje. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe intensief je het doet, maar vaak zie je het niet in een maand.

Hm, oke! De Squat Challenge vind ik persoonlijk niet zo intensief. Ben nu zelf bezig met 100 per dag (5 dagen per week), dus vroeg me af of ik dan binnen één maand resultaat kan krijgen.

Verschilt per persoon, de ene maakt sneller spieren aan dan de ander. Afwisseling is trouwens ook belangrijk, als je telkens dezelfde oefening doet raakt je lichaam hieraan gewend.
Kijk anders bij Jen Selter? Die heeft echt ziek veel butt-workouts

Bedankt voor de tip! :slightly_smiling_face: Maar het kan blijkbaar toch wel, ook binnen 21 dagen!

Die challenges zullen wss niet zo veel helpen, gebruik gewicht zal ik zeggen. En niet alleen maar normale squats maar ook andere zoals sumo squats. Doe er ook andere oefeningen bij zoals lunges met gewicht. Tik t in op google en tada een heleboel oefeningen. Wanneer je resultaat ziet verschilt per persoon en hoe hard je traint. Daarnaast is voeding ook belangrijk :wink:

Voeding is een probleem bij mij hahah maar ja, ik zie het wel weer

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTsFRsEyKIpR5-qdRLzhpHCcshVlKR9LwiurDgRsf_4lkINS0d1

Download de squat app van runtastic in de Appstore!
Die zegt ook wanneer je ongeveer je doel behaald

Als ik 1 keer 100 squats doe, heb ik de volgende ochtend al een hele strakke buik. Dus al doe ik het elke avond 100 keer heb ik aan het eind van de week een hele strakke buik. maarja ik heb dr nooit zin in :stuck_out_tongue:

maar meestal binnen een week zie je al EEN HEEL klein beetje verschil.
bij mij dan sneller maar oke

Ik heb bij squats altijd het idee dat ik mijn eigen rug aan het verpesten ben…

Ik weet niet wat je doel is maar een grotere kont krijg je niet. Hoog uit wat strakker, en gespierder wat ik persoonlijk nogal lelijk vind als je een vrouw bent (dat gespierde).

Als je echt een grotere kont wilt dan moet je verschillende oefeningen doen en ook zwaardere oefeningen, met gewichten etc. Je kont zal wel snel wat strakker worden, maar echt ronder duurt wel een tijdje… (helaas :’( )

Ligt eraan! Squatten zonder of met gewicht. De eerste zal maar even resultaat & progressie bieden…

Zodra je met gewicht gaat squatten zie je zeker in 2/3 maanden al vooruitgang!

Ik heb echt 8 maanden gesquat met veel gewicht.
En na paar maanden zat mijn broek al strakker op de billen.
En ik heb nu echt een gelifte kont zeg maar, en ook groter en vooral steviger.
Enige nadeel, je krijgt soms gewoon je broek niet over je kont heen hahaha :grinning_face_with_smiling_eyes: