Wanneer relatie?

Hey,

ik heb inmiddels als een paar dates gehad met een hele leuke jongen. We zijn een keer uit eten en naar de film gegaan, we zijn een keer wezen schaatsen en hij is nu al 2 keer bij mij thuis geweest. We hebben toen de hele avond lang op mijn bed gezeten en het was heel gezellig. We hebben de hele tijd geknuffeld en het was zo leuk! De laatste twee keer kreeg ik bij het afscheid ook nog een kus (niet echt gezoend ofzo)
Ik zie hem helaas maar 1 keer in de week, wat ik echt ontzettend jammer vind. Gelukkig appen we ook echt elke dag de hele dag door. Hij vertelt heel vaak hoe leuk hij me vind, hoe ontzettend erg hij me mist en hoe erg hij weer uitkijkt naar de volgende keer dat ik hem zie, dat hij me graag wil zoenen enz.
Ik hoop toch wel dat er een relatie van komt, maar hoe kan ik dit het beste aanpakken? We hebben nog niet gezoend, maar ik denk dat hij daar misschien ook te verlegen voor is (ik durf dit zelf ook niet zo goed namelijk).
Als jullie tips hebben, hoor ik het graag!

Als jullie elke dag appen dan kan je het misschien een keer vragen. Ik zou het wel in real life doen en niet via app want ja, ik weet niet maar dat zou ik gewoon doen. http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindthijzijmijleuk-topic-121240.0.html Het is een ander toppic maar probeer het hier eens. Er zullen vast meer meiden zijn die dan reageren. Suc6 met vragen of niet vragen.

Vraag gewoon in real life of hij een relatie wil?