Wanneer ongesteld?

Hey meiden!

Ik heb even een vraag.
Ik ben 15 jaar en nog niet ongesteld, ik ben hier erg onzeker over omdat ik in september 16 word. Ook heb ik al ongeveer 2 jaar last van slijm.
Ik heb vorig jaar mijn groeispurt gehad en ben sindsdien misschien nog maar een paar mm gegroeid meer niet. (Ben nu 1,80)
Zou het kunnen dat ik binnenkort ongesteld ga worden?
Ik weet dat eigenlijk niemand dit precies kan zeggen maar ik ben hier best onzeker over, vooral als vriendinnen erover praten.

Liefs Sharon

Dat kan, sommige meiden zijn gewoon heel vroeg en sommige laat.

Lees deze site even door, misschien helpt dat.
http://www.libresse.nl/mi…/mijn-eerste-menstruatie/

haha leuk ik heet ook Sharon.

k ben 14 en ook nog niet ongesteld, wel last van slijm. maak me zelf niet zo druk erom heb mn groeispurt ook nog niet gehad dus heb ook nog niet echt ronddringen ofzo, komt vanzelf.

En volgens mij kan je beter niet ongesteld zijn dan wel (;

Ik werd ook pas op mijn 15e ongesteld.
Ik zou me er nog niet te veel zorgen over maken/onzeker over voelen, ik ken ook iemand die 18 was toen ze voor het eerst ongesteld werd.

Oke bedankt meiden! en KOPJECHINO bedankt voor de site :slightly_smiling_face:

Het verschilt heel erg per persoon sommigen worden al ongesteld op hun 12e en sommigen pas op hun 17e. Geen zorgen maken hoor :slightly_smiling_face: Komt wel goed! En ik zou zeggen geniet van de tijd dat je nog niet ongesteld bent :stuck_out_tongue:

Verschilt inderdaad per persoon, en ik denk dat je beter blij kunt zijn inderdaad dat je nog niet ongesteld bent. (: Ik was zelf nét 2 dagen 10 toen ik ongesteld werd en daar word je ook niet heel gelukkig van haha.

Ik ben ook 15, in september word ik 16 en ik ben ook nog niet ongesteld. Maar ik groei nog wel.

maak je maar geen zorgen! het is heel normaal,
ik werd ook pas ongesteld op mijn 15e!
en als ik jou was zou ik inderdaad blij zijn dat je het nog niet bent, zo leuk is het niet

Bij iedereen is het anders, normaal zal je rond je 11de tot 16e ongesteld worden. Dit is bij de meeste meisjes. Genoeg tijd dus :’)

dubbelpost