Wanneer naar de efteling: TIPS :)

hOOII HOII
ik heb een vraagje :slightly_smiling_face:
ik wil graag met een paar vriendinnen naar de efteling, maar dan op een zo rustig mogelijke dag. Mij leek het een goed idee om met koninginnedag of bevrijdingsdag te gaan, nou zei iemand dat met koninginnedag heel druk is. Wie heeft er nog een betere tip? en niet zeggen spijbelen, want dat mag ik toch niet. En ik heb ook geen studiedagen, ik heb wel aan t einde van t j aar een week vrij voor boeken inleveren enzo, maar dat heeft volgnes mij iedereen.

Tips :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::face_with_raised_eyebrow: Of is koninginnedag wel rustig of bevrijdingsdag ?

Ehm, staat er niet op de site van de efteling wanneer het druk is of niet?
Dacht dat zoiets wel bestond…

Staat op de site ja. http://www.efteling.com/openingstijden

Ja dT heb je op de site. Een drukte. Meter van de afgelopen jaren moet je ff kijken op de site.

ja maar kweet niet of dat betrouwbaar is xd

Ja tuurlijk zijn die betrouwbaar… da’s op de site van de efteling zelf. Na 60 jaar weten zij heus wel wanneer het er druk is en wanneer wat rustig.

Maar ik zie nu dat ze het veranderd hebben. Want eerst stonden de drukke dagen ook op de kalender. Die waren rood afgebeeld.

Wij kijken er altijd op voordat we naar de efteling gaan en tot nu toe heeft die kalender altijd gelijk gehad. Dat kunnen ze heel goed inschatten :wink:

Ik ga maandag. Sommige mensen zeggen dat het dan f*cking druk is en sommige mensen zeggen dat het juist heel rustig is, maar dat is op internet. Ik ken wel iemand persoonlijk die zegt dat het dan rustig is, en op de kalender staat dat het dan een normale dag is. Maar ik kan toch alleen maar op een normale dag.
Okee en nu even een beetje nuttigere reactie: Die kalender heeft er bij ons ook nog nooit naast gezeten.

Met koninginnedag, ik was er een keer op koninginnedag en toen was het helemaal niet druk, maar ik weet natuurlijk niet hoe het dit jaar is :stuck_out_tongue: En die kalender klopt meestal wel ja

okee bedankt allemaal :slightly_smiling_face:

Ga eens als het niet geweldig weer is, beetje bewolkt… dan zijn er minder mensen :wink:

Ja klopt, ik was vriendinnen en het was hartstikke mooi weer voor een pretpark gewoon een zaterdag in de zomervakantie maar het was bewolkt, niet te warm niet te koud en we konden zo doorlopen

Met moederdag … ben ik vorig jaar geweest en toen kon ik overal zo doorlopen :slightly_smiling_face:

Je kan het het beste doen op momenten dat jij alleen vrij hebt van werk/school ofzo en andere niet. Zoals studiedagen ofz.
Maar ik ben al 2x naar de winterefteling geweest en we moesten helemaal niet lang wachten, was volgens mij wel in vakantie of weekend ofzo.

Ben 2 weken geleden geweest, regende niet, op een zondag. Maar was heeerlijk rustig omdat het toch geen hoogseizoen was, en het zou regenen, maar dat deed het niet (: