Wanneer moet je je haren nou knippen ?

ik heb nog steeds een bob, ik wil ze alleen weer lang, maar het schiet niet op… ik moet van mn moeder 1x in de 4 maanden ( ongeveer ) de puntjes laten knippen.

• Maar ik vraag me af is dat wel nodig ?

• of is het alleen nodig als ze gespleten zijn ??

( heb nu 3 maanden extensions dus is er ff niets geknipt maar de extensions gaan er wss binnekort uit, mn haar is nu net 1 a 2cm langer als voor mn extensions, dus als ik ze nu weer zo bijpunten ben ik eigelijk weer terug bij af… en ik wil onderhand echt van mn schuine bob af! vandaar mn vraag :slightly_smiling_face:)

[i]ik ga ongeveer 1x in de drie maanden naar de kapper,
maar het verschilt, soms zit ik er na 1 1/2 maand weer
en de andere keer pas na 4 maanden ofzo x)
het verschilt ook wat je voor haar hebt
als je haar hebt dat snel splijt,
dan zou ik wat vaker gaan.

ik denk dat je het even aan de kapper ofzo moet vragen![/i]

1x in de 4 maanden? ik knip ze veel vaker.

eh, ik knip het als ik het zelf nodig vind, is heel verschillend eigenlijk hoelang er tussen zit. kan jij met die extensions zien hoelang je eigen haar is dan?

een beetje het is nu misschien net 1-2cm langer :S en als ik het nu weer bijpunt, dan zijn ze weer netzolang als voor dat ik mn extensions nam :S
vandaar mn vraag ook :slightly_smiling_face:

ik had eerst echt kort haar (schijne bob: voor lang, achter kort) en nu wat langer bijna op mn schouders, maaar ik ga altijd eens in de 2 maanden naar de kapper en met lang haar deed ik ook zoiets

dat heb ik dus nu ook ( onder mn extensions., )

ik heb niet echt een tijdschema dat ik m’n haar laat knippen… ik doe het gewoon als ik merk dat m’n punten gespleten zijn. ik knip zelf m’n pony enzo bij dus daar heof ik het ook niet voor te doen.

hee heb ik ook zo’n kapsel XD

iig 1x in de 4 maanden knippen bij mij schiet niet op, want dan word het niet langer

gewoon laten groeien.
en echt wel 1x in de 4 maanden naar de kapper anders is er dadelijk 10 cm dood
en moet dat er allemaal af, je kunt het beter gewoon bijhouden
ik ga eigenlijk altijd eens in de 2 maanden, want dan zit het niet meer mooi
x

als je het wilt laten groeien
moet je echt ff rustig aan doen,
doe ik ook nu (;
dus doe je normaal altijd 4 maanden?
dan moet dat nu niet,
maar ik weet wel zeker dat als je 4 maanden laat groeien,
dat er echt wel een stuk aaan zit hoor!!! Ö

Ik ga eigenlijk heel weinig naar de kapper (om de 5 à 6 maanden ofzo), aangezien ze er toch altijd te veel naar mijn zin afknippen en ik dan nooit tevreden ben met het resultaat. Maar ik heb altijd plots zo’n moment dat ik echt naar de kapper MOET van mijzelf, omdat het ineens totaal niet meer valt enzo. Tussendoor knip ik wel zelf mijn punten bij.

ja net 2 cm -__- nja dat is iig beter als niets…

Je haar groeit ong 10 cm per jaar dus gwn een heel jaar niets afknippen behalve als je dode puntjes hebt ofzo

Ik ga om de 6 weken. En dan laat ik er niet zoveel vanaf halen.

Ik ga ook om de 6 weken en tussendoor mag ik even gratis mijn pony laten bijknippen. Heb ook een schuine bob: achter kort, voor lang. Voor is het gelijk met mijn kaak, zeg maar :slightly_smiling_face:

misschien dat dat wel beter is voor me ja, want wat er nu in die 3-4 maanden groeit, knip ik er dan weer af :S

Ik ga zo om de 6 maanden naar de kapper, zou misschien wel iets vaker willen gaan maar dat gaat mijn moeder niet betalen.