Wanneer komt de Zara in Groningen?

Waar staan die hekken met de borden dan? Heb vandaag namelijk ff gekeken en werk bij de vero moda dus kom er regelmatig erdoorheen maar heb totaal niks gezien…

Aan de ene kant vind ik hetwel leuk dat ie er zou komen…
maar zoals iemand hierboven ookal zei; dan loopt binnen een week heel Groningen er weer mee, en das dan weer zo zonde.
Als die nou in Leeuwarden kwam, dan vond ik het wel goed xD Das tenminste een eindje hier vandaan…

Er stond laatst een artikel in DvhN over een winkel naast de V&D of iig tussen de V&D en de H&M, dat rijtje, die gaat daar weg, en er stond dus niks concreets, alleen maar dat Zara genoemd werd. Nou ja, als dat geen A locatie is weet ik het ook niet meer, dus ik geloof best dat ie daar komt.

Daar zat altijd meyering mode, die gaat inderdaad weg.
Ben zeer benieuwd

Het lijkt me wel heel leuk als er een zara in grunnen komt!! kun je ook ergens in groningen bijoux brigitte kopen? of friis en company?
xxxx

Ik ben bij de Meyering mode geweest om te vragen of ze weggingen, ja ze gingen weg en de vrouw vertelde dat Zara heel vaak genoemd is, het pand van de Meyering mode is namelijk heeel groot, groter dan de oude H&M! 3 verdiepingen, waarvan 1 kelder die zelfs tot onder de straat doorloopt! WHIEHOEE !

Friss & Company is wel te koop bij de bijenkorf, in ieder geval de tassen :wink:

ik hoop dattie in de vakantie er is haha xD ik ga volgende week met n vriendin naar grunn :grinning:

haha ik kan je nu al wel vertellen dat ie er volgende week nog niet is :stuck_out_tongue:

haha nee dat leek mij ook maarjah misschien een ‘BOEM’ en hij stond er haha xD

hahaha misschien hopen op een wonder, zou wel leuk zijn :grinning:

Oehh gaaf :slightly_smiling_face:
Hopelijk gaat het wel door dan!

weet iemand al meer?

IK HOOP HET NIET.

Issie er al? Ben namelijk een tijdje van de aardbodem geweest.
(lees: vakantie). :stuck_out_tongue:

Waar zit die meyering mode dan ? ;d

Die is al weg, daar komt een H&M voor mannen

is er al wat nieuws over?
gaat het nog door?

Ik heb gehoord dat hij tegenover de C&A komt, naast de Subway, maar dat is véel te klein. Ook had ik gehoord dat een Zara op de Westerhaven zou komen, maar daar komt volgens mij niks leeg te staan en dat is niet echt een A-locatie.
Waarom is die stomme mannen H&M er nou? :l