Wanneer komt de Zara in Groningen?

het ging al tijden rond dat de zara begin 2008 in groningen zou komen
wil hem er héel graag hebben (als het maar niet zoals H&M zo’n hype word)
weet iemand waneer die komt & als die uberhaubt nog wel komt?
danku

Hij zou in maart komen…
Maar aan de ene kant liever niet, want dan loopt binnen no time heel Groningen erin & dan is het niet leuk meer.

Hij komt soweiso dit jaar nog. Weet iemand ook waar? Ik hoorde bij de mediamarkt?

nee precies
daarom zei ik ook al (als het maar niet zo’n H&M hype word)
ping (I)

Ja snapte ik wel :wink:
Alleen dat gebeurd tóch…het is goedkoop & het is weer wat anders dan H&M.
Als hij er maandag komt, loopt dinsdag heel groningen in de ZARA kleding…

hmhm, daar heb je gelijk in

heb ik niks van gehoord ö maar het word denk ik zekers wel een hype zoals die huppels elkaar steeds nadoen -.-"
was er maar een Claire’s in Assen ofzo x’D zou niet al te ver zijn en dan loopt niet heel Grunn met dat spul ^^

Komt hij dan nog wel. Ik heb eigenlijk dat ie liever niet komt. xD

AAAAAAAH IN TILBURG GAAT DIE VOLGENDE WEEK WOENSDAG OPEN:D SUPER HIP XD

omg ik hoopsnel dattie komt

Ik weet het niet. Maar ik hoop dat die idd snel komt!

Ja, ik hoor er ook vanalles over maar ik zie nergens dat ze er mee bezig zijn ofzo, terwijl de geruchten gaan dat ie in april of mei open gaat x’D en idd, hopelijk wordt ie niet Groninger-H&M like, dat lijkt meer op een garage sale die zojuist geplunderd is dan op een fatsoenlijke winkel…

Ben benieuwd. Kan ik daar ook eens kijken.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!
GVD. Zara in Groningen.
Ik ben helemaal verslaafd aan die winkel…

Zara naar Groningen

woensdag 25 april 2007 om 16:36

In Groningen gaat er al een tijd het gerucht rond dat het trendy modemerk Zara een winkel gaat vestigen in Groningen. Deze week laait de discussie weer op.

Jacqueline Kinds, fractie voorzitter PvdA Groningen, zou graag willen dat er een filiaal van Zara in Groningen komt. Als mogelijkheid draagt ze hiervoor aan een plek aan de toekomstige oostzijde van de Grote Markt. Als publiekstrekker voor winkelend Groningen. Kinds: “Ik ga niet over het winkelaanbod, maar een Zara zou een enorme aanwinst zijn voor de stad.” Jacqueline heeft eerder al in Skoop, het magazine van de Groningen City Club, laten weten welke ideeen ze heeft over een Zara in Groningen. “Ik geef een signaal af en hoop dat dat wordt opgepakt door partijen die hierover beslissen.”

Boelens Jorritsma heeft al vijf jaar contact met Zara Nederland over een mogelijk winkelpand. Inge Bos: “Er is volgens haar momemteel geen sprake van dat Zara een filiaal gaat openen in Groningen. Er is op dit moment geen geschikt pand in de binnenstad.” Zou Zara zich in Groningen vestigen dan zoekt men een grote oppervlakte op een A-locatie en daarvan zijn er niet zove

Noou :frowning_face: het moet gewoon doorgaan!

dat artikeltje is 1 jaar oud -.-’

ik dacht dat ik toch echt in de Herestraat een bouw zag waar deze borden aan de hekken waren gemonteerd: ZARA

Hahhaa oke rustig maar.
:pensive:

je ne sais pas

Ik heb ook nog niks gezien, niet op de Vismarkt, Grote Markt, Heerestraat of Zuiderdiep.
Waarom doen ze de ZARA niet in het gebouw van C&A op de Heerestraat?
Er zit toch al een C&A bij de Mediamarkt