Wanneer kleren kopen voor herfst/winter?

Ik heb vaak zoiets van f- het weer, als ik zin heb om een shirtje zonder mouwen aan te doen terwijl het sneeuwt doe ik dat, maar ik kan wel een beetje tegen het weer enzo.

Ik koop het hele jaar door kleding.

Niet :stuck_out_tongue:
Ik ga over 2 week voor een half jaar naar Nieuw Zeeland, en daar is het net het eind van de winter! Dus de winter hier sla ik over :grinning:

Die hangt nu al in de winkels, ik wil er ook veel dingen van hebbenXD

-

Ik heb al heel veel leuke dingen gezien, dus ik denk als ik terugben van vakantie ! :slightly_smiling_face: 't eind van de maand dus.

ik ga zondag naar Amsterdam met een vriendin shoppen :grinning:

ehh… als ik kleren nodig heb die wat warmer zijn of als ik toevallig naar de winkels ga en de herfstkleding er hangt :slightly_smiling_face:

in belgië duurt de vakantie tot eind eind augustus, dus de laatste week van augustus ga ik shoppen ^^
schoenen pas als het kouder wordt

en hoe doe je dat dan met kerst , ben je dan niet bij je familie ?
of woont je familie in Nieuw - Zeeland

Echt op het laatste moment, want dan is er de meeste keuze en dan weet ik zeker dat ik het langer leuk zal vinden!
(ik ga dus nooit meer kleding een halfjaar voor een bepaald seizoen kopen… die doe ik dan toch amper aan!)

hangt er eigenlijk vanaf bij welke winkels je allemaal shopt, de meeste “boetieks” zegmaar, zeggen meestal vanaf 15 augusus, dan hebben ze alles al bijna binnen, maar bij de h&m kan je wel wat langer wachten, omdat ze daar toch elke dag wat nieuws binnenkrijgen. Bij h&m spring ik zoiezo geregeld eens binnen.

ik heb zelf al veel voor de herfst winter gekocht, maar ik draag dat nu ook al

same here =)

dingen die ik echt nodig heb tegen de herfst aan. en de rest in de uitverkoop

als 't tijd wordt om het te kopen><.

stiekem al gedaan, haha

paar dingen bij de h&m besteld, want ik vond de folder zo leuk!

Maar met de rest wacht ik nog ff, want anders vind ik de kleren niet meer leuk tegen de tijd dat ik ze aan kan :stuck_out_tongue:

Ik weet niet precies welke jurk je bedoelt maar als het die van ZARA Studio is dan is die 119,95 ofzo
(das las ik op het ellegirl forum)

Ik heb enkellaarsjes van de Durlinger besteld. Ik plaats foto als het binnen is!

waarom niet nu alvast? =)
Kun je toch zo van de site halen?
mag ik dan ook foto’s posten? Maken we er óók een aankooptopic van

gewoon als je aan het shoppen bent en je iets leuks ziet? ik prik er eigenlijk nooit een vaste datum voor :XD: maarr ik ga op vakantie naar engeland vandaag en ik denk dat ik daar wel al flink in ga slaan voor de winter, vooral de nieuwe collectie van Zara trf is super! en topshop natuurlijk…

Ik vind het goed hoor! :slightly_smiling_face: