Wanneer kleren kopen voor herfst/winter?

Hee,
Ik vroeg me dus af wanneer jullie kleren en schoenen kopen voor de herfst/winter?
xx

Dat heb ik per ongeluk al gedaan :V

Als het kouder wordt.
Al heb ik wel echt geweldige laarsjes gezien bij de Donelli <3

Niet :3
Loop gewoon t hele jaar in t-shirtjes. Anders vind ik het zo warm ö

Ik weet het nog niet! Ik heb al een hele hoop leuke dingen gezien. Ik denk een aantal weken nadat school weer begonnen is.

ik ben al druk bezig met snuffelen. ik zal eind deze maand wel een hele boel inslaan, vrees ik, haha ^^

-

@110507: ja dat gevoel heb ik dus ook! ik heb super veel leuke dingen gezien, en ik ben bang dat het in september ofzo dan helemaal weg is :expressionless:

over 4 weken ben ik terug van vakantie dan misschien… maa rik weet niet of ik wel zin heb om winterkleren te shoppen… als het 25 graden is heb ik absoluut geen zin om allemaal van die dikke truien te passen … :stuck_out_tongue: dus we zien wel…

Daar ben ik al mee bezig :flushed: Ik kan het gewoon niet laten, ik ben gek op winterkleding, vind ik zoveel leuker dan zomerkleding =P

me tooo (:

ik heb al besteld op h&m, ik ben verliefd op kleren denk ik… :blush:

volgende week ga ik wel winkelen maar ik weet niet of ik veel zal kopen.
Verder eind sptember ofzo iets denk ik…

Toen ik de nieuwe H&M catalogus kreeg dacht ik 2 dingen; GOSH wat leuk! en daarna; wanneer ga ik dat eens kopen…
Ik weet dat dus ook nooit xD
Zoals eerder gezegt denk ik dan altijd als ik het nu niet koop dat het dan weg is of niet meer in mijn maat ofzo… xD
Vet irritant.

Ik krijg in oktober pas weer kleedgeld. x) Maarja ik denk dat ik voor die tijd wel wat ga kopen want ik heb echt geen leuke warme kleding meer… (nouja, drie leuke vesten/truien en dat was het)

heb al een winterjas gekocht gister
maar was zooooo leuk!
en ook al wat vestjes en truitjes,
maar de winkels hangen er al vol mee!

Ik heb nog voor 84 euro aan winterkleding bij de hm gekocht :blush:

Ik draag mn zomerkleren eigenlijk gewoon ook in de winter, maar ergens in de kerstvakantie/herfstvakantie ga ik meestal wel kleren kopen.

-

Meestal houd ik gewoon de kleren van het jaar daarvoor -mijn garderobe is meer basic in plaats van dingen die echt op dat moment in zijn- en als ik iets nieuws wil koop ik dat gewoon wanneer ik er zin in heb. Maar ik koop het dan alleen als het koud is. Nu zou ik bijvoorbeeld geen herfst kleding kopen :slightly_smiling_face: