Wanneer kennismakingstijd Circumflex/Tragos Maastricht?

Hoi meiden,

Aankomend schooljaar ga ik waarschijnlijk in Maastricht studeren en dan zou ik ook graag bij een studentenvereniging willen (ik denk aan Circumflex of Tragos). Ik kan alleen nergens op de site vinden wanneer de kennismakingstijd zal zijn… Alleen zag ik dat in 2011 de KMT vanaf woensdag na de inkom tot zondag was.

Is er iemand uit Maastricht die dit toevallig weet? Of wat de dagen van de KMT van vorig jaar voor deze studentenverenigingen waren?
Ik moet dit namelijk weten ivm werk…

Oh, en als jullie me meer informatie over deze verenigingen kunnen vertellen, dan heel graag! :slightly_smiling_face:

Niemand? :frowning_face:

Geen idee, maar je kunt misschien die studentenverenigingen een mailtje sturen! :wink:

Je hebt de INKOM die is van maandag t/m vrijdag, en dan in de week daarop begint de ontgroening op woensdag. Die duurt t/m zondagnacht (reken maar op maandagochtend) en die maandag begint dan onderwijs ook.

Oke heel erg bedankt!!

Tijdens de inkom (introweek). Tip: ga niet bij tragos. Het is echt een agressieve kutvereniging, heel veel mensen zijn na hun ongroening nog gestopt omdat ze bijvoorbeeld geen leuke jaarclub hadden. Als je bij een dispuut gaat binnen de vereniging, moet je tijdens je A-tijd een paar maanden echt de walgelijkste dingen doen (zoals vechten met anderen A-leden om een tafel).
Circum Flex is een enorme ballenvereniging.
Saurus is echt veel leuker, en je hoeft niet per se te roeien. Die ontgroening heb ik gedaan, en was echt peanuts.

Lol:’’)

Haha, oke duidelijk :stuck_out_tongue: Zit je nog steeds bij Saurus? Hoeveel tijd ben je ongeveer per week kwijt aan die vereniging?

En zijn er nog andere mensen die ervaring hebben met/dingen weten over studentenverenigingen in Maastricht?