wanneer is jimmy choo voor H&M te koop?

Wat raar idd dat sommige er nog steeds niet op kunnen… Van de schoenen zijn al zoveel maten uitverkocht.

Ik kan er niet in aaaah! :woman_facepalming:

srry laat maar zitten… ik ben naar 2uur proberen er eindelijk in:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ik ben er eindelijk in !

Ik ben erin! moet ik nog wat kopen voor iemand ?

humpf heb alles nu geregeld, en alsnog kunnen bestellen wat ik wilde op dat paar mooie hakjes na dan :relieved:

whoo marktplaats staat al weer helemaal vol met Jimmy choo.

Daar kan ik me zó aan irriteren. Dat mensen alleen dingen kopen om ze weer voor een dikke prijs door te verkopen.

Ik vind echt maar 3 dingen leuk uit die hele collectie.

ja dat is ook gewoon gemeen.

amen

idd 296519575 kijk deze dan, zebraprint sure XD

ik zit er nu ook einedlijk op…, pff alles al bijna uitverkocht, maar ik vind toch helemaal niks leuk en ook nog zoo duurr, ik weet niet hoe het bj jullie zit maar ik krijg maar 60 kleedgeld0_0,
k’vond een paar schoenen leuk, maar die zijn du sook al uitverkocht en 130 euroo,
pffffffffffffffff

maar mensen die wel wat hebben gekocht, foto’s!!!

Ik heb die rode schoenen besteld en dat jurkje met die glimmertjes erop!=D
nu maar hopen dat het past, en ik krijg die dingen dan voor mn verjaardag;p want ik ben morgen jarig!

Ik was net nog ff snel naar de H&M bij ons in het centrum gegaan. Ik liep langs zo’n jurkje van Jimmy Choo waar zo’n meisje met haar moeder stond.
Meisje: Mag ik dit jurkje, mam, hij is echt geweldig!
Moeder: Hoeveel kost ie dan? *Kijkt op prijskaartje*
Moeder: Nee.

Ik vind de collectie veels te duur en niet eens zo leuk ook…die hakken vind ik qua prints te hoerig (zebraprint enzo)…ik vond alleen die grijzen met studs volgens mij (dat het zo bijna om je hele voet heen zit) mooi, maar die waren sold out.
Vindt ze ook iets té stiletto (hoe druk je dat uit haha), want ik denk dat ik daar zowiezo op ga vallen en vindt het niet supermooi staan…en vindt de meeste van de hakken ook meer voor een feestje.
Vindt het over het algemeen gewoon te duur :stuck_out_tongue: Haha, dit was weer even mijn zeikmoment.

de meeste dingen zijn al uitverkocht . :open_mouth:

jeaahh TODAY!! is het gestart heb een armband gekocht!
voor plaatjes check mijn shoplog of blog!!

ahahah ik dacht twee uur geleden opeens heh shit, vandaag jimmy choo bij h&m! dus ik op de site kijken, bijna alles al uitverkocht. too bad. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

hahah woooow kijk alles bijna uitverkocht zijn. dat is best ziek.