wanneer is jimmy choo voor H&M te koop?

heee
wanneer kan je jimmy choo voor H&M kopen en wanneer kan je het op internet bestellen?
xx
ps. topic kan worden verwijderd als het antwoord err staat:P

14 november toch?

15 november te koop en om 8 uur gaan winkels open

ssst allemaal ze is concurrentie :open_mouth:

haha, nee grapje 14 november te koop en om 10 uur winkels open + online

okee danku ;d

ik ga online kijken, ik ga echt niet urenlang voor een winkel staan :stuck_out_tongue:

14 november!

het is misschien een domme vraag maar is dit de hele collectie of niet en met de hele collectie bedoel ik wat online staat en weet je zeker 10 uur want normaal gaat de h&m in utrecht op zaterdag om 9.30 open en ik wil niet te laat zijn

ja het is morgen, zaterdag 14 november 2009, om 10.00 op de online shop.

Ik heb nog een vraag. Als je van plan bent om naar de winkel te gaan, hoeveel uur op voorhand zou je moeten wachten om bij de eerste 160 te zijn?

up

@ birdybirdy, het is maar een paar h&m’s. In nederland geloof ik die van utrecht, rotterdam, amsterdam & den-haag. Weet het niet zeker (:
God, ik wou even op h&m kijken. Is het te druk in de winkel XD!

Ja idd, ik kan ook niet op de site ):

Ik ook niet, balen :frowning_face:

ik kom ook niet op de site,
waarschijnlijk als je er eindelijk op komt is alles al uitverkocht.

heeeel de site ligt plat

kei gemeen ze kicken ons er express uit er stond om half 10 al dat je niet online kon shoppen:’( en nu ligt wat k open had staan ook al plat:’(

H&M

Skip navigation
Extra navigation

Main navigation

*

Oops!
Temporary technical error

You have not made a mistake. Please try again in a short while.

www.hm.com

Ik heb dr ook last van :frowning_face:

Het is druk in de winkel!
Op dit moment is het heel erg druk in de Shop online. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat jij zo snel mogelijk je aankopen kunt doen. Probeer het zo nog eens.

pff, dat komt er bij mij

Lekker jarig zijn of in de regen voor een winkel wachten voor iets wat ik nog steeds te duur vind…

jaa doet hm.com het eindelijk, vliegt die weer op error als je buy klikt :@