De titel zegt het eigenlijk al, wanneer heb je een officiële relatie? En hoe vraag je zoiets? Of vraag je het juist helemaal niet? Ik ben 17, hij 20. Ik weet dat hij me leuk vind, ik hem ook en we hebben 3x gezoend maar er is nooit iets officieel gemaakt… Ik wil wel graag een beetje duidelijkheid ofso… Help?!
Maar wat moet ik dan zeggen?
Dan vraag je van ‘Wat is dit, wat zijn wij nu? Wil je een relatie of…?’ en dan kom je er snel genoeg achter
Als jullie een keer samen zijn kun je gewoon vragen hoe hij jullie ziet. Volgensmij heb ik bij mijn ex ook ooit zoiets gevraagd en vanaf toen hadden we een relatie haha.
“Hé, ik heb de afgelopen tijd nagedacht en ik zou het fijn vinden om wat meer duidelijkheid over ons te krijgen. Ik zou namelijk iets serieus met je willen beginnen. Hoe sta jij hier tegenover?”
Dankjulliewel
De volgende keer als je hem ziet vragen hoe hij jullie ziet!! En of jullie de stap van de relatie willen zetten, if you dont dare you will never know
Inderdaad gewoon om duidelijkheid vragen!
Deed ik bij mijn huidige vriend ook, en toen vroeg hij me voor de grap officieel verkering (“Wil je verkering met me?”). We zijn beide 21 :’)
Wanneer je dat besproken hebt?
Jaa ik vind het lastig of ik daar over moet beginnen, of dat ik dan moet wachten tot hij dat doet