Wanneer is je echte lengte?

Hoooi!

Ik heb even een vraag.
Wanneer is je echte lengte?
Ik ben in de ochtend 1,82
In de middag 180.7
En in de avond 1.80

Deze vraag ivm met een aanmelding voor een modellen bureau ik wil mijn precieze lengte opgeven en er dus ook geen cm van af zitten zeg maar :stuck_out_tongue:

xx

Ga er gewoon tussenin zitten met 1.81. Je wordt toch nagemeten, als je uberhaupt wordt uitgenodigd.

Wat een kutopmerking :")

je bent toch altijd maar één lengte? dat verandert niet ieder uur hoor. of toch wel?

Haha, nu ik hem nalees klinkt hij inderdaad vrij lullig. Was natuurlijk niet zo bedoeld :wink: Maar wat ik zei klopte wel, mocht je uitgenodigd worden, dan word je altijd nagemeten.

hahaha humor, ik wist niet dat je lengte veranderde door de dag heen.
maargoed, ik zou 1.81 zeggen, da’s een beetje het gemiddelde.
en of het nou 0,3 meer of minder is maakt denk ik ook niet echt uit.

Volgens mij is s ochtends je echt lengte! Als je slaapt dan staat er namelijk minder kracht op de wervels in je rug en sochtends ben je dus weer helemaal ontspannen.

Volgens mij is s ochtends je echt lengte! Als je slaapt dan staat er namelijk minder kracht op de wervels in je rug en sochtends ben je dus weer helemaal ontspannen.

Jawel :slightly_smiling_face: Sochtends ben je zo’n 1 a 2 cm langer dan savonds omdat je tussenwervel schijven ofzoiets in elkaar zakken xD

Als je een drukke dag hebt gehad ben je ongemerkt een stukje kleiner omdat je beetje door je knieën heen bent gezakt enzo, lijkt me. Reken gewoon voor 's ochtends.

Klopt haha heb ik ook ergens gehoord.
Zou gewoon 1.81 pakken ze zullen je toch nog wel meten daar.

Okee ! Bedankt ! :grinning: