Wanneer iemand je niet mag

Stel je hoort via-via dat een bepaalde persoon, die jij eerst wel aardig vond, een hekel aan jou heeft, wat denk je dan?
A. Wat een kut persoon, zij weet niet wat ze mist, ze kan de tyfus krijgen en ik maak haar helemaal kapot.
B. Ik vond haar altijd wel aardig, maar helaas, we zijn niet voor elkaar gemaakt.
C. anders, namelijk…

wijziging:
wat ik eigenlijk vooral bedoel met mijn vraag is, hoe ga je er mee om. Ga je heel erg aan jezelf twijfelen, ga je haar haten of ben je gewoon heel zeker van jezelf dat het je helemaal niks doet en dat je ook geen haat tegenover die persoon krijgt. Dus beschrijf aub je gedachtegang (nerdwoord xd) erbij.

A. Wat een kut persoon, zij weet niet wat ze mist, ze kan de tyfus krijgen en ik maak haar helemaal kapot.
B. Ik vond haar altijd wel aardig, maar helaas, we zijn niet voor elkaar gemaakt.
C. anders, namelijk… Oh nee, wat heb ik nou verkeerd gedaan ? ):

Ik zou gewoon beginnen piekeren, ookal is dat niet nodig en zou ik beter zoals B denken.

C. anders, namelijk… Wat een kut persoon, zij weet niet wat ze mist.

Antwoord A eigelijk alleen dan beetje anders

Stel je hoort via-via dat een bepaalde persoon, die jij eerst wel aardig vond, een hekel aan jou heeft, wat denk je dan?
C. anders, namelijk… Nou, dan toch niet :’) (Misschien dus ook wel een beetje B, maar dan wat opstandiger).

Idem.

C. DAN NIET.

C. Dan heeft ze pech,

Ik heb dat nu eigenlijk xD
Mn ‘vriendinnen’ van vorigjaar doen opeens heel arrogant tegen me en daar baal ik van maar ik ga er ook niet achteraan lopen ofzo… Ik vraag me echt af wat ik verkeerd heb gedaan… SCHEIT

C. Jammer dan, je kunt niet met iedereen vriendjes zijn. Ik blijf wel gewoon aardig doen.

A Wat een kutpersoon.

da’s dan heel jammer voor diegene.
maar als ze hun punt hebben gemaakt moeten ze niet doorgaan met dat stomme roddelen ( dat doen ze op hyves bij mij)

C. Dan niet.

Schijt aan haar, ben net zo goed af sonder als met haar.

C. anders, namelijk… Tja het zal wel. Dan zijn we toch geen vrienden xD

C. nou dan niet, heb genoeg andere vrienden…

C. donder dan maar op dan hoef ik je ook niet meer! ik heb een pesthekel aan schijnheilige mensen. zeg dan meteen dat je me niet aardig vind.

precies deze situatie hoorde ik dus laatst (:

C Ik zou gaan twijfelen aan mezelf, maar zo ben ik nou eenmaal.

C, maar volgens mij mocht ik diegene dan al daarvoor niet. Ik ben opzich best wel goed in het inschatten hoe ik er bij iedereen voor sta en dan is het ook nog een combinatie van A :slightly_smiling_face: Gwoon kapotmaken die handel!!! Kben een heel aardig persoon (tot zekere hoogte :smiling_imp: en dan heeft ZIJ gwoon iets verkeerds gedaan)
Dus nee het ligt niet aan mij!!! Weggooien die chick!!!

Nou ja dit heb ik deze vakantie dus 2 keer gehad…
1 meisje mocht ik zelf ook niet… ook al kende we elkaar niet en hadden we ook echt geen 1 keer met elkaar praat alleen elkaar op het zelfde feestje tegen gekomen… Toen begon ze opeens ruzie met me te maken?
En bij de tweede… Daar doe ik gewoon nog normaal tegen… Maar ik praat niet uit mezelf meer tegen hem… Hij praat soms nog wel tegen mij.