wanneer hou je van iemand ?

hé iedereen (:

ik had een vraagje, wanneer zeggen jullie dat je van iemand houdt ?
nu had een jongen waarmee ik ‘bezig’ ben, dit naar mij gesmst,
en ik was even benieuwd & kon niks vinden met de zoekfunctie.

xxx

´Ik hou van je,´ zou ik alleen zeggen, als je het vol overtuiging, recht in zijn gezicht kan zeggen. Zonder weg te kijken.

En als ie echt heel bijzonder voor je is.
Nja, is voor iedereen anders denk ik…

ja ik vind dus ook dat je het in het echt moet durven zeggen, en ben aan het denken of hij dat druft.

wat insignificant zegt.

maar tegenwoordig wordt het al heel snel gezegt… vind ik eigenlijk een beetje raar maargoed.

ik moet even insi nogwat opzoeken xd

Voor mij betekent ik hou van je, dat je niet zonder degene wilt leven. Dat je op elk moment van de dag bij hem/haar wilt zijn. Dat je hem mist als hij al in een andere ruimte van hetzelfde gebouw is. En het geeft pas definitie als je het echt voelt. En niet denkt: ‘Goh hij is leuk; Nee voor mij klopt het pas als ik denk dat ik oud met hem wil worden, ookal weet ik dat niks forever is!’ Dat is voor mij de reden om ‘Ik hou van je’ te zeggen! (:

Ik vind dat je dat alleen kan zeggen als je iemand heeel goed kent, en al een tijdje verkering hebt bijvoorbeeld.
Weet je, voor mij is ‘ik hou van je’ zeggen speciaal. Ik zou het alleen zeggen als ik het echt meen, en wanneer het moment er voor is. Anders heeft het amper waarde… Maar dat is voor iedereen persoonlijk!

zinloos ? ö

ik ben het serieus helemaal met je eens (:

Ohja, wat Fossil zegt. Je weet pas als je van iemand houdt als je al voor een lange tijd bij elkaar bent. Ik bedoel niet een maand, maar iets van 4maanden! Want in het begin is het gewoon nog ‘pril’ (:

addictedtoyouu, hihi dankje! (:

Je houd ook gewoon van vrienden, vriendinnen, familie, huisdier etc. dus houden van is een ruim begrip.
Eigenlijk raar dat we het nooit tegen de bovenstaande personen/dieren zeggen, maar er zo hysterisch wordt gedaan over het zeggen in een relatie.
Houden van betekend denk ik iemand helemaal accepteren zoals hij/zij is en die persoon niet willen missen.

4 maanden vind ik persoonlijk wel lang,
ik ben nu ongeveer een maand met hem,
maar ik heb wel al die gevoelens die feelthelove beschreef zal ik maar zeggen.
ik ben ook niet van plan ik hou van je tegen hem te zeggen, maar ik wou weten of jullie dit normaal vonden…

addicted, meis. je hebt een maand. is niet lang, maar ook niet zó kort. ik zou nog even wachten, geniet nu van de momenten dat je bij elkaar bent! en als je er écht 100% zeker van bent, dan zeg je het. Zolang het maar recht uit je hart komt! Enne, 4maanden is een voorbeeld. Ik vind 1maand te vroeg, tenzij ik het écht voel zoals ik het beschreef! (:

Het kan best zo zijn dat je je nu zo voelt. Maar stel je hebt straks wat hem, voor een langere tijd, zijn de gevoelens toch wel sterker dan nu hoor. (als de relatie goed gaat tenminste)

ik vind ik hou van je smsen wel heel anders dan het daadwerkelijk zeggen.

Ik weet eigenlijk niet meer na hoeveel tijd ik het tegen mn vriend hebt gezegt…

ze heeft er nog niet mee hoor :’)
meer een maand daten enzo geloof ik.
tenzij ik het verkeerd heb begrepen.

Fossil, je hebt gelijk. Ze zijn ‘bezig’ hihi. Ik las het fout.
Maar daarna zei ze: Ik ben nu een maand met hem …

ja oke ik zal mezelf wel verbeteren :
ik ben nu een maand met hem bezig

okee, hihi dan weten we dat! (:

& ik heb trouwens ook gezegd dat ik het niet tegen hem wil zeggen (: