Wanneer 'hoi' zeggen op msn?

Sinds een tijdje vind ik een jongen leuk, en we hebben al wat msn gesprekken gehad. Maar ik ben bijna altijd degene die de gesprekken begint, en wil niet achter 'm aan lopen. Wanneer vinden jullie dat je een gesprek kan beginnen op msn zodat 't er niet opdringerig uitziet? Heb hem nu al 4/3 dagen niet gesproken. (En ja, dat vind ik best lang…) Misschien is hij verlegen? Wat denken jullie?

heb net hetzelfde!

in het begin van een gesprek

heb ik ook gehad.
in het begin als je nog niet zo veel gepraat hebt kan je zelf gewoon hoi zeggen.
maar als je merkt dat hij wel intresse in je heeft.
moet je gewoon zelf wachten todat hij hoi zegt.
want als hij je leuk vindt wil die echt wel met je praten:P

ik denk dat je gewoon een week (of 2?) niet tegen hem moet gaan praten. Als hij dan nog niet tegen je praat, of als je tegen hem praat en hij doet nietecht enthousiast in de zin van lief doen, zou ik hem uit je hoofd zetten.

begin niet met ‘hoi’ maar met een opmerking? een opmerking over zn msnnaam, zn foto of iets wat je je net bedacht ofzo?
heb je gelijk een gesprek :slightly_smiling_face:

Als hij in alle gesprekken heel enthousiast en geïnteresseerd doet dan kan jij wel beginnen met hoi zeggen,
maar als hij sloom reageert en totaal niet geïnteresseerd over komt dat zou ik het maar zo laten, en wachten totdat hij een keer wat gaat zeggen

STOEEEEEERR

jaaaande ;p
kweet het zelf ook niet dus…

:flushed:

begin dan gewoon een paar keer niet het gesprek…
ook al zegt-ie niks, laat dan maar gewoon

HAHA ik had net hetzelfde… ik keek net in dit topic…
en nu;

Giel zegt:
Schatje

HAHAHAHA WAJO DIT IS TOCH VREEMD :'D
oke nu ben ik blij.

ot: ja, ik wacht altijd heel lang, en laat hem iets zeggen. Als ie dat niet doet begin ik met een vraag. Werkt beter dan droogheid; HOI. haha

I have the same problem… Maar dan is het zo dat hij elke keer begint en dan een tijdje wilt hij denk ik dat ik eens begin dat ik zelf initiatief neem. Maargoed uit mijn ervaringen vinden jongens het leuk dat jezelf initiatief neemt. En mischien moet je ook eens H2g spelen… dus dat je hem een langetijd negeert…

als ‘hij’ niks zegt ga ik altijd heel sneaky offline online

juist, of je schrijft in je msn naam dat je ziek bent of iets opvallends.

Ik doe altijd

‘Moet paragraaf 3 ook?’
‘Oh wacht, sorry, verkeerd gesprek hihiih’

En dan is het meestal vanzelf ‘haha okee, hoe gaat het?’

Trucs, trucs

Is dat niet een beetje ‘te’ toevallig? ;p

zo herkenbaar :blush:

Nah jah, die truc haal ik altijd uit als we al een gesprek hebben maar het is stilgevallen ofzo :grinning:

hahah oke, najah ga ik dan ook eens proberen :stuck_out_tongue:

Haha, zoiets doe ik ook weleens.