wanneer hij penetreert

Hallo iedereen,

Ik heb de laatste tijd wanneer ik seks heb met een jongen, dat wanneer hij mij penetreert het zo heftig is, dat ik in plaats van het fijne gevoel, een heel emotioneel gevoel krijg, dat ik alleen nog oprecht kan huilen, en me echt verdrietig voel. Het is niet zo’n huilen van: bv. Zo hard moeten lachen dat je moet huilen. Maar echt negatief denk ik.

Komt iemand dit ook bekend voor? En hoe te veranderen?!

Groetjes, Kim :flushed:

Het kan inderdaad emotioneel zijn. Iemand komt letterlijk in je comfort zone. Je geeft je bloot en je connect je lichaam (en misschien ook je ziel) aan dat van een ander.
Het kan ook negatief zijn: je voelt je bedreigd, doordat iemand bij je naar binnen dringt, letterlijk.

Dat ken ik, maar ik heb heb meer op momenten dat ik net klaargekomen ben. Dan voelt het zo intens en goed en fijn en ben ik op dat moment zo gelukkig dat ik emotioneel wordt. En heb het wel een opgezocht op internet en het schijnt vaker voor te komen/normaal te zijn

Ja precies. Als je je gewoon nog goed voelt maar een beetje vreemd dan is het positief. Ik huil af en toe ook en het is heel raar maar ik voel me wel goed. Maar als jij echt huilt en je vreselijk voelt moet je toch even nagaan wat het probleem is. Pijn? Negeer die negativiteit niet want dan wordt het alleen maar erger.