Wanneer gebruik je 'deo parfum'?

Hee meiden (:

Laatst kreeg ik een setje met een body spray en een deo parfum, ik weet alleen niet wanneer je die laatste gebruikt. Het ruikt hetzelfde als gewoon parfum en ziet er ook hetzelfde uit (hetzefde spuitding), dus wat is het verschil?

Liefs.

• ik kon dit onverwachts nergens op internet vinden, haha -

Klinkt als parfum voor onder je oksels :grinning_face_with_smiling_eyes:
Oke, ik heb geen idee haha.

Ik denk dat het gewoon deo is die wat sterker, wat meer naar parfum ruikt.

Volgensmij is het een gewone deo.

EDIT: Hmmm wel vreemd dat het spuitdingetje hetzelfde is als bij een parfum

Is het dan niet een soort bodyspray die dezelfde werking heeft als deodorant? :'D

Bedoel je dat?^

Ik heb ook zo’n deo parfum en heb geen idee waar het voor is!

Als ik hem gebruik als ‘parfum’, dan vervaagt hij heel snel. Gebruik ik hem als deo, dan brandt het like hell :’)

Nouja dan is het volgens mij ‘gewoon’ deo? Al ben ik er nooit zo’n fan van, want dan zit er alcohol in en dat vind ik zo onprettig onder mijn oksels. Ik zou zelf ook uitproberen of het wel genoeg beschermt die deo, dat vind ik nl. vaak niet het geval met parfumdeo’s.

Klinkt als een commercieel verkoopstuk nu…

Edit: hahaa mijn 3333e bericht zie ik opeens

Eehh…?

Als ik op internet zoek zeggen ze dat dat een body spray is.
En volgens wikipedia is dat een soort parfum, vergelijkbaar met deo en je spuit het overal op je lichaam behalve onder je oksels.
Het zou minder sterk als echte parfum moeten zijn maar iets sterker als deo.

Nog nooit zoiets gezien trouwens haha :stuck_out_tongue:

Haha ja dat was een vage reactie. Ik bedoel dat het iets is wat mensen wel kopen maar niks aan hebben.

Ojee er komt geen normaal woord meer uit mij.

Deze heb ik ook, is mij niet eens opgevallen, haha. Ik gebruik het dus gewoon als een parfum, lijkt me aan het flesje en het vloeistof niet dat het bedoeld is als deo.

elke dag