Wanneer er nieuwe winkels openen?!

Dag dames,

In dit topic wil ik iedereen vragen om met elkaar te delen wanneer er nieuwe winkels open gaan in Nederland (met de bijbehorende feestjes misschien.)

Graag ook vermelden of het alleen op uitnodiging is of niet.

Groetjes, xo

Ben wel benieuwd wanneer de Forever21 komt

Ik wil een Primark hier in de buurt!! Maar dat zal er nog niet komen… Pff…

Hee goh er opent hier binnekort wel een Lidl in de buurt XD mehh… haha Maar naar zo’n feestje wil je vast niet. Haha

Wahaha feestje bij de Lidl :stuck_out_tongue:

ja idd, ik zou ook wel een Forever 21 hier willen, die van Antwerpen is wel mooi!

In 2014 komt er een Primarkt in Den haag waar nu de Ah naast spui staat :3

Hier zouden ze allang met een nieuw winkelcentrum bezig moeten zijn maar er is nog niks gebeurd…

ze praten ook over primark @ enschede

omg, primark in Den haag! ik word wild! woon zelf in het noorden maar mijn papa’s famillie woont in die buurt… ze zeggen ook dat er een primark in Almere komt?

bij ons in het dorp zou er een mc donald’s komen, ging niet door om die &*^$ friet tent bij de vrijbuiter ging uitbreiden.

^ Dat van de primark in Almere heb ik ook gehoord ja.

We hebben sinds september een Forever 21 in Antwerpen, maar ik zou ook graag een Primark hier hebben…

Eind 2012 opent die in Almere, ze zijn nu aan het verbouwen, het wordt , ja echt, 4000 m²

Die in enschede staat op internet dat ze een offerte hebben opgevraagd ( dus nog niks rond ) voor een ruimte van 5000?m² Nog groter dus dan die in almere wordt. Kan niet wachten! Die zijn beide nog redelijk te doen voor mij. De rest is echt te ver…

Ik wil ook echt graag een forever21 hier in de buurt! Maar online bestellen gaat ook wel makkelijk, had na 3 werkdagen mijn bestelling binnen vandaag.

wanneer en waar komt die forever21 dan? en als het in 2012 is wanneer in 2012? :stuck_out_tongue: ik hoop nog altijd op een primark ergens in grunn of zwollywood

Waarom is er eigenlijk geen Primark in Amsterdam?
Sinds dat de hoofdstad van Nederland is, bedoel ik, haha (:

whoehh kan niet wachten tot de primark in almere komt.
ik woon er een kwartiertje met de trein vanaf. Maar er komen nog meerdere filialen binnenkort volgens mij.

Weet iemand nou wanneer de Starbucks in Arnhem open is? :stuck_out_tongue:

Ik denk omdat dat te duur gaat worden en er zijn er wel al 2 redelijk in de buurt…
Wanneer komt er een Primark in het zuiden?! En dan bedoel ik in limburg, als die in tilburg er is ben ik nog 2 uur bezig om er te komen en luik is ook niet echt praktisch om te doen met openbaar vervoer.

Primark in Tilburg?

Ja daar had ik laatst iets over gelezen… daar zouden ook plannen over zijn.

Hahaha Primark neemt Nederland over