Ik voel me eenzaam als iedereen zich tegen mij keert. Ik voel me eenzaam als iedereen mij niet begrijpt. Ik voel dat heel vaak. Bijna elke dag. En jij?
Zo eens in de twee weken.
Ik voel me alleen eenzaam als ik ruzie heb en ik niet weet waar ik heen moet gaan of met wie ik kan praten. Verder vind ik alleen zijn ergens wel heel fijn.
weer jij? --"
ja.mag ik?
Bijna nooit eigenlijk. Ik kan me wel eenzaam voelen op feestjes bijvoorbeeld.
Als ik alleen ben voel ik me eigenlijk nooit eenzaam, eenzaam is voor mij meer een gevoel wat ik kan krijgen onder andere mensen.
Hahaha niet te enthousiast he! Nu je het zegt, ik heb dat andere topic ook gelezen. Maar het maakt toch niet zoveel uit dat ze meerdere topics maakt?
Wanneer ik ergens aanwezig ben waar goede vriendinnen van vroeger aanwezig bij zijn… Iedereen praat dan wel met elkaar, maar we zijn toch vervreemd van elkaar.
Er is heel veel gebeurd waardoor het toch soms awkward blijft om te close te praten. Op zulke momenten voel ik me wel kut. Drm vermijd ik dat ook wel vaak -.-
Na een ruzie
Twee jaar geleden kon ik me niet eens voorstellen hoe het is om eenzaam te zijn. :’)
Ik kan me eenzaam voelen als ik ergens ben waar veel mensen met elkaar staan te praten enzo, en ik zie dat eigenlijk iedereen op een bepaalde manier met elkaar omgaat. Dan voelt het soms alsof ik er nooit echt tussen pas ofzo. En een paar maanden terug omdat ik mijn vriendinnen zo lang niet zag en ik dacht ze kwijt te zijn (maar dat was niet zo gelukkig :’))
Wanneer ik bij iemand geweest ben die wel een ‘normaal’ gezin hebben, waarin de vader wel om zijn kinderen geeft. Wanneer ik iedereen hoor praten over hoe irritant zijn broer wel niet is, dan denk ik “god, ik wou dat ik mijn irritante broer mee kon maken”.
Tijdens een ruzie verder eigenlijk nooit.
Ik voel me bijna nooit alleen maar de laatste tijd wel, omdat ik al ruim een week ziek thuis zit en verder iedereen aan het werk is en op school zit. En leuke dingen aan het doen is met dit mooie weer, en ik moet alleen binnen blijven zitten terwijl iedereen lekker op het strandje ligt ):
Eigenlijk altijd.
Ik voel me eenzaam als ik iets wil gaan doen, maar niemand meekan/meewil. Of als ik op Facebook ofzo foto’s zie van vrienden die leuke dingen doen met veel vrienden. Of ja, als ik gewoon alleen rondloop en groepjes zie die zich met z’n allen goed lijken te amuseren.
als ik verdrietig ben, maar dan wil ik eigenlijk ook alleen zijn, dus dat is heel dubbel. meer dat ik dan het gevoel heb dat niemand mij helemaal begrijpt en ze zich dus beter niet met mij kunnen bemoeien. das trouwens niet zo vaak hoor, ik ben meestal vrolijk.
altijd. haha dat klinkt heel emo maar het is wel zo. Op school kent niemand me echt, ja, mijn naam en waar ik woon. Maar zelfs mijn vrienden weten niet wat me bezighoudt enzo.
Thuis ben ik nooit goed genoeg en verstop ik me maar op mijn kamer.
Ik voel me eenzaam op feestjes, als mensen niet naar me omkijken. Dan sta ik daar zo van … ja. leuk dit.
Of als ik een probleem of iets heb en ik het bij niemand kwijt kan.
Als ik foto’s van of gebeurtenissen op facebook zie dan denk ik… waarom doe ik nooit iets leuks, waarom heb ik geen vrienden, waarom ben ik niet interessanter enzo.
op school.
… nooit