Wanneer een date voorstellen?

Hai,

Ik heb op vakantie een jongen ontmoet, heb m daar 2x gezien en toen ik terug was heeft hij me gewhatsappt. Ik weet eigenlijk wel zeker dat hij mij leuk vindt en ik vind hem ook leuk. Kan ik hem nu al voor een date vragen of is dit te vroeg? Zonee, wanneer kan je hem dan wel voor een date vragen? En vooral; HOE moet je dat vragen?

Groetjes

Ik denk niet dat het te vroeg is. Je kan iets vragen in de richting van; lijkt het je leuk samen iets te gaan doen? oid

Nee hoor, vind ik niet te vroeg :slight_smile:

Oké, thanks allebei! Ik ga het denk ik morgen vragen :slightly_smiling_face:

Laat je ff weten hoe het ging? =D

Ja is goed! Als ik niet afhaak, haha

Ik wacht al meer dan een maand dus ik heb het opgegeven :’). Het is nooit te vroeg om elkaar beter te leren kennen

Haha, nice! :grin:

Ah jammer! Maar je gaat het niet meer vragen dus?

Dat is het probleem dat heb ik al steeds gedaan, maar het contact van zijn kant is er bijna niet. Nog nooit iemand zo non-social media meegemaakt.

O, balen :frowning_face: Ik hoop voor je dat het misschien toch nog komt! (kan altijd nog)

Ja hij wil! :upside_down_face:

Haha leuk!

Leuk!

Maar nu ik een datum wil afspreken heeft hij het ineens druk… :hammer:

Is hij nu ineens niet meer geinteresseerd?!

Stel gewoon een latere datum voor? Ik heb het ook zo vaak druk, school, werk etc.

Ja dat is het dus, ik had nog niet eens een datum voorgesteld…

Tsja lastig, ik ben zelf soms ook te druk… Als hij echt de komende weken (binnen 6 weken ofzo) niet zegt te kunnen, dan heeft hij misschien gewoon geen interesse… Voor sommige dingen maak je gewoon tijd.