Wanneer bij elkaar slapen..?

Hai!

Mijn vriend (27) en ik (18) zijn al bijna 2,5 jaar samen, waarvan mn ouders het pas 9 maanden weten.

Nu willen we heel graag samen slapen, maar 't mag niet van mijn moeder… Wanr die vind 't niet nodig omdat ik thuis ook een bed heb waar ik in kan slapen.

Ik ben alle discussies al aangegaan en ik weet echt niet meer wat ik moet doen… :neutral_face:

Mischien kunnen jullie mij helpen?

Je bent 18 dus in principe heb je het zelf voor het zeggen maar je woont nog in huis met je ouders dus je ouders bepalen het zou ik zeggen.
Je kan een gesprek met ze aangaan maar dat heb je al geprobeerd zei je. Dan kan je denk ik alleen maar je erbij neerleggen of op jezelf gaan wonen

Hee,

Zeg tegen je moeder dat het niet alleen puur om het slapen gaat, maar dat je gewoon bij hem wilt zijn als je in slaap valt en wakker wordt. Dan kan ze toch niet zeggen dat je thuis ook een bed hebt om in te slapen? En anders als ze dit blijft zeggen dan zou ik zeggen dat hij dan maar bij jou komt.
Veel succes, ik weet hoe irritant het kan zijn als ouders moeilijk doen.

Groetjes Froste

Vindt je moeder je vriend niet ‘te oud’ voor je? Ik kan me daar in principe wel wat bij voorstellen dat ze bang is om haar 18-jarige dochter achter te laten bij een man van 27. Misschien zit haar dat (on)bewust dwars?

Maar mag hij wel bij jou thuis blijven slapen? Desnoods op een luchtbed.