Heyyy,
Ik ben al iets ouder en ben dus best beschaamd om het zo te noemen om een beugel te krijgen. Maaar ik wil wel rechte tanden dus heeft mijn moeder vandaag een afspraak gemaakt bij de orthodontist. We mogen 22 augustus naar haar toe (dus de eerste afspraak). Hiervan ben ik best geschrokken, omdat het serieus pas over meer dan 3 maanden is en dat vind ik echt vet lang. Is dit een normale ‘wachtperiode’? En verder ben ik ook benieuwd hoelang het bij jullie duurde vanaf de eerste afspraak tot wanneer je je beugel echt kreeg. Als het verschilt per persoon hier een omschrijving van mijn tanden; mijn onderste rij tanden zijn redelijk recht maar wel een beetje scheef. Mijn bovenste tanden zijn best wel erg… mijn hoektanden staan helemaal naar boven dus niet op dezelfde hoogte als mijn 2 voortanden enzo. Ook staat mijn ene voortand een beetje meer naar boven als je snapt wat ik bedoel… Of nouja je ziet als je in mijn tandvlees kijkt zegmaar de ene tand meer dan de andere snapje. En ook staat mijn ene voortand over mijn andere (een beetje). Hahahah echt onduidelijk maar ik wil serieus best wel zo snel mogelijk mijn beugel. En heeft het ook een langere wachtperiode als je van die onzichtbare blokjes wilt?
Sorry voor de duizend vragen
Kusjes xx