Wanneer ben je pas écht fan?

Wanneer vind jij dat iemand pas écht fan is? En wanneer is iemand een wannabe/fake fan? x3

Eh. Dat maakt mij niet uit eigenlijk :’). Als je jezelf een fan vindt dan ben je er één toch? Maakt niet uit van wie. Of wat.

Ik vind niet dat het aan anderen is om te bepalen wanneer iemand wel of geen fan is.

je bent een fan als je iemand gewoon leuk vindt. er zitten echt geen regels achter ofzo hoor :’’)

^dat

precies.

precies.

sommige mensen zijn fan en hebben duizenden posters en laten tattoo’s van die artiest zetten, sommige mensen zijn fan en luisteren vaak naar die gene’s muziek en hebben veel over voor concerten/merch. tjua, daar zijn niet echt regels voor, het is meer hoe je zelf om gaat met dat soort dingen.

ik vind het zoo typisch als er zometeen van die arrogante beatles fans komen met ‘je bent pas fan als je 32 liedjes van ze kent. anders niet.’

wow bijna dezelfde post hierboven haha alleen andere quote :’)

Je bent pas echt van als je hele huis onder de posters hangt, je minstens 4 tattoo’s hebt van die persoon, je alle cd’s/films drie keer hebt, de persoon 47297 keer live hebben zien optreden in 4622 verschillende landen en 36374027 keer een handtekening hebt geprobeerd te krijgen en het je precies 1 keer is gelukt.
Eh, nee. Ik vind ook dat je gewoon fan bent als je jezelf fan vind. En daar zitten geen regels aan vast (:

Mee eens.

Ik ben het op zich wel met de mensen hierboven eens, maar ik kan me altijd wel flink ergeren aan mensen die 1/2 liedjes van een artiest kennen en dan roepen “Ik ben hun grootste fan!!!11!!!1!!!”. Als je alleen de singles kent, of alleen hun grootste hit, ben je geen fan.
Dus om nou te zeggen: je moet minimaal zoveel liedjes van een artiest kennen/zoveel uur per dag je ermee bezighouden, nee, natuurlijk niet, maar ik vind toch niet dat iedereen die zichzelf een fan noemt er ook daadwerkelijk een is. Er zit een verschil tussen een paar liedjes leuk vinden en een fan zijn.

Tattoo’s zijn echt overdreven.
Ik ben gék op Supernatural. Waarom? Omdat het spannend, en leuk is! en niet alleen maar vanwege de 2 hoofdrolspelers… alhoewel hun mogen er zijn uiteraard. Maar ze maken de show ook leuk, + de afleveringen zijn gewoon AWESOME!

jou eigen gevoel natuurlijk

Waarom zouden beatles fans arrogant zijn? :’)