Wanneer ben je nou een slet?

Ik vroeg mij af, wanneer ben je nou eigenlijk een slet
Als je elke week bij het uitgaan een ander op zn bek pakt, of als je dat soms doet, of als je met meerdere mensen per maand seks hebt…

Ik heb laatst per ongeluk een jongen gezoend (het was serieus per ongeluk, het ging zo snel dat ik het amper doorhad haha) en een andere jongen noemde me toen al makkelijk. Nou, aangezien dat pas de 2e keer was dat ik had gezoend (en ik ben 16) vond ik dat wel meevallen. En af en toe zoenen is volgens mij niet echt meteen makkelijk zijn. Maar wat vinden jullie?

dan vind ik je eigenlijk best wel een slet…
maar goed, meningen verschillen hierover

oh en als het per ongeluk gebeurde, vind ik je geen slet maar sommige meiden doen t er gewoon om

Een jongen zoenen die je niet kent/die niet je vriend is vind ik al makkelijk eigenlijk.

Ik weet het niet zo goed. Eigenlijk vind ik niemand heel snel een slet maar misschien ligt dat ook wel aan de leeftijd en op de manier hoe ik over seks denk.

Ik vind het hele gedoe over sletten sowieso onzin. Als een man met 10 meisjes op een avond zoent is dat stoer, maar als een vrouw het doet is ze een slet.

Iedereen heeft een andere gedachte en mening bij seks/zoenen. Als iemand ieder weekend een ander wilt moet diegene dat helemaal zelf weten maar in mijn ogen ben je dan nog geen slet. Sommige mensen binden zich liever aan een iemand en de andere vindt het juist spannend om seks te hebben met verschillende personen. Ik zie het probleem er niet zo van in.

Wie bepaalt dat? Vind het allebei even erg.

Ik ken een meisje die afspreekt met allerlei jongens die ze ontmoet via de ping (ze zet haar ping altijd op site’s zodat jongens haar toevoegen). Daar spreekt ze dan mee af, liefst meerdere tegelijk ook al kent ze, ze niet. en heeft ze, ze nog nooit gezien.

Vervolgens heeft ze seks met die jongens. Ja, ik vind haar wel echt de opperslet.

Ook gaat ze vaak naar Rotterdam om daar met negers seks te hebben.
:slightly_smiling_face:

Nou de maatschappij heeft dat toch wel een beetje zo bepaald in mijn ogen. En dan vooral jongens onder elkaar.

Dit

Voor mij is er geen verschil, jongen of meisje.

He, zo’n meisje ken ik ook! Het begon hier in de buurt, maar naderhand week ze steeds meer uit naar andere steden verspreid door Nederland… Ja haar vind ik eigenlijk wel een slet, maargoed wanneer nu iemand echt een slet is ik weet het niet. Ik heb zoiets van doe wat je lekker zelf wilt en waar je je goed bij voelt, maar sommigen gaan echt over die grens heen. Waar die dan precies ligt geen idee, het ligt er ook wel een beetje aan of je het aan de grote klok hangt en er “stoer” mee probeert te zijn.

“Slet” is bullshit en is een woord dat afgeschaft moet worden.

Zoenen en seks hebben en uitdagende kleding dragen en je uitdagend kleden is niet slecht. Dus het is ronduit onzin om daar een waardeoordeel aan te hangen.

Ik kijk uit naar de dag dat mensen seksualiteit niet belangrijker maken dan het is. Seksualiteit bepaalt de waarde van een persoon niet.

Ik weet niet. Tussen ‘makkelijk zijn’ en ‘slet’ zijn, zit sowieso wel veel verschil. Een vriendin van me heeft er geen probleem mee om met twee jongens op 1 avond te zoenen. Makkelijk is ze wel, maar ze is geen slet. Vind ik. Ze vind het leuk, waarom zou ze dan moeilijk gaan lopen doen xd

Nja, slet is sowieso een moeilijk woord, zou het niet zo snel gebruiken.

Dat vind ik ook. Maar dan noem ik degene nog geen slet. Vind het wel sletterig als je meerdere jongens op een avond zoent of elke week een ander. En al helemaal als je het zoenen vervangt door seks.

Ja, maar het ergste is dat ze een paar keer heeft beweerd dat die jongens haar aan hebben gerand. Wat dus niet waar was.

Lekker boeiend wat mensen wel en niet doen. Ieders seksleven is ieders eigen zaak. Ik vind het heel lelijk om daar een denigrerend woord aan vast te plakken, zodat je jezelf ff lekker beter en een special unicorn kaan gaan zitten voelen. Hou toch ff op.

Long story short; Er is niet zoiets als slet en iedereen moet lekker doen waar die zich goed bij voelt.

Wanneer je niet meer weet met wie je hebt gezoend omdat het er zoveel zijn.

Als je seks hebt met een jongen die niet je vriend is of waar je pas een maand relatie mee hebt ofzo. Niet janken, is mijn mening

Is jouw mening, betekent niet dat het daadwerkelijk zo is. laat dat “is niet slecht” dus achterwegen maar zeg “ik vind dat niet slecht”

Nee, is niet alleen mijn mening.

Seks heeft geen inherente waarde, alleen de waarde die een persoon zelf daaraan toekent.