Wanneer ben je een slet?

Hallo meiden,

ik had een vraag? Wanneer ben je nu eigenlijk een slet?
ik heb het een x met 2 jongens op 1 avond gedaan.
wat vinden jullie daar van?

xx

1 like

Als het eenmalig was vind ik je nog niet meteen een slet. Maar als je elk weekend met meerdere jongens gaat, er nogal hoerig bij loopt en iedereen aflabbert die je tegenkomt ja dan wel.

Nee was voor 1 keer. verder heb ik niet vaak seks alleen als ik een relatie heb.

Maar vinden jullie als je met best veel mensen zoent ook sletterig gedrag?

Het doen met 2 jongens op 1 avond vind ik best wel slutty. Sowieso vind ik dat ‘seks’ speciaal moet zijn en dat je dat niet zomaar even op een uitgaansavondje doet… Maargoed. :’) Misschien ben ik wel ouderwets ofzo.

Ik vind dat altijd zo raar hè, als een jongen met heel veel meisjes zoent of naar bed gaat is hij helemaal stoer, maar als een meisje dat doet is ze een slet.

hahah dat vind ik nou ook!!

Ja ik vind opzich dat seks niet echt speciaal hoeft te zijn, we de eerste keer. dat sowieso!
maar waarom niet?. je leeft maar 1 keer toch?

Double standards zijn nooit leuk.

Ja dat is waar, ik daar in tegen vind zoenen niet echt erg… weetje is voor 1 keer klaar:P

Nee ok, dat verschilt natuurlijk ook per persoon, maar over het algemeen denken heel veel mensen daar wel zo over.

Als je vaak ‘zomaar’ met jongens naar bed gaat .

Nou, als je seks hebt met twee jongens op een avond vind ik dat wel slutty ja. Ach, we zijn jong. Iedereen kan een keer een one night stand hebben, maar TWEE jongens op 1 avond, en dan vooral terwijl je nog maar 16 bent… Nee, not done for me.

ja zeg niet ook pas:)

Huh?

Bedoel: zag net ook pas dat ik hem perongelijk bij spelletjes heb gezet

Mmh goede vraag, ik vind het pas echt sletterig wanneer ze met gevoelens van jongens spelen. Dus dat ze hem niet duidelijk maken dat het puur voor het plezier is maar hem echt nog hoop geven ofzo.

Dit, zeker als je nog maar 16 bent.
Maar ik vind dat iemand een ‘slet’ noemen, heel persoonlijk is. Het is het totaalplaatje he, seks, zoenen, manier van omgaan met jongens. Het heeft er allemaal mee te maken vind ik.

Wanneer ben je een slet?

Honestly, als je je dit al afvraagt dan ben je zelf aan het twijfelen of je een slet bent of niet. Hangt ervan af hoeveel jongens je hebt gehad, maar denk dat je het jezelf wel duidelijk maakt door alleen al die vraag te stellen

-Als je seks hebt met iemand die niet je vaste vriend is
-Als je seks hebt met je vriendje waar je 2 weken mee hebt ( ik noem maar wat, ik bedoel een korte periode. )