wanneer ben je bezig?

wanneer ben je nou eigenlijk met iemand bezig?
zodra je met een jongen afspreekt ben je dan al met elkaar bezig?

Nee ik vind dat je pas met een jongens bezig bent als je merkt dat hij jou ook duidelijk ziet zitten en dat jullie meer willen en misschien dat jullie ook hebben gezoend etc…

jaa, er is nu een jongen en we hebben gezoend en hij zegt ook dat hij mij leuk vind en hij weet dat ik hem leuk vind en we spreken ook af…
maar ik zie het nu niet zo van oww wij zijn bezig, ik weet niet hoe ik het zie haha.
en hij zegt ook ja k ben met niemand bezig

dus daarom wanneer ben je nou echt bezig

Nou als je dan nog een paar keer afspreekt ben je toch echt wel bezig met die jongen, jullie vinden elkaar leuk en wie weet komt er wel iets van :wink:

Ik vind dat dat pas duidelijk is als je met elkaar overlegt hebt wat je nu precies hebt en dat dat voor beiden duidelijk is. Met elkaar bezig zijn zie ik als je eigenlijk al een relatie hebt, dus geen dingen doet met anderen en duidelijk veel interesse hebt in elkaar. Als je dus met elkaar date.

Ik vind het ook altijd wel interessant om te weten wanneer mensen vinden dat je ‘bezig’ bent, dus ik hou dit topic even in de gaten. :slightly_smiling_face:

haha, ik ben altijd heel erg van zodra je date doe je gewoon niets meer met andere meisjes/jongens. Dus voor mij geld dat al zodra je 1x hebt afgesproken of gewoon heel erg aan het msn-en, sms-en bent.

Maar dat is MIJN mening he (:

blijkbaar vond hij dat we bezig waren… maar is het dan echt zo erg als je mt een andere jongen zoent…

Als je onbeschaamd tegen elkaar kan zeggen dat jullie iets hebben en dat je hem leuk vindt.

Vind ik persoonlijk van wel. Officieel heb je nog geen relatie. Maar als je echt serieus met elkaar bezig bent, en al het idee hebt dat het wel iets kan gaan worden in de toekomst, vind ik zoenen met een andere jongen echt not-done.

Jou zin met iemand bezig vat ik zowienzo heel anders op …

Up :slight_smile:

@morsmordre naja hij deed het ook en op mij werd hij boos…

@ oxelsnorr mijn zin? hoezo dan?