Wanneer begin jij je laarzen/winterjas te dragen?

Nou, ik vroeg me af wanneer het ideale moment is om je laarzen en je winterjas te beginnen te dragen. Of draag jij al 1 van beide? Ik wil de mijne namelijk dolgraag aan, maar mijn moeder vindt het nog véél te vroeg =/.
xx.

zodra het weer echt koud/regenachtig weer wordt.

nee, ik moet ze allebei nog halen, maar ik heb nu samen met mijn moeder en zusjes in oktober afgesproken (we moeten echt een datum afspreken, anders komt het er niet van, vandaar)

Ik heb gister nieuwe laarsjes gekocht, maar ik weet niet wanneer ik ze echt ga dragen, ik denk als het ook iets kouder gaat worden.

Ik zie al mensen die hun laarzen dragen, maar winterjassen heb ik nog niet echt gezien

nou me laarzen draag ik denk ik nu al 2 of 3 weken ofzo. en ik had ook al 1x me winterjas aan gehad toen ik het koud had, en omdat het regende en die heeft een capuchon, maar ik wacht gewoon tot het koud word.

beide al…
hier waait het laatste tijd heel hard, en mijn winterjas is nie super dik. dus vind het wel lekker zo
en mn laarzen heb ik ook al aan gehad

Ik heb vorige week nieuwe laarzen gekocht & die heb ik toen één keer 's avonds aangehad omdat ik ze gewoon aan wilde :stuck_out_tongue:
Gisteren winterjas gekocht, maar die trek ik pas aan als het echt kouder wordt en regenachtig e.d.

Ik heb al een paar keer me laarzen weer aangehad. Maar ik ga pas over een tijdje weer mijn uggs en mijn winterjas dragen hoor! Veels te warm nog.

Laarzen draag ik inprincipe het hele jaar door. Want ja, de zomer in NL is ook niet altijd heerlijk weer.

En mijn winterjas draag ik voorlopig ook niet. Maar mijn na- en voorjaarsjas (zoals ik hem noem) draag ik nu wel al. Ik moet 'smorgens een uur fietsen voor school en werk, dus dan is het vrij koud.

laarzen draag ik al heel lang. Winterjas niet (ik heb er nog geen) Draag wel en najaarsjas.

En gewoon een zomerjasje nog:P

als het… koud word? en laarzen kunnen nu ook al wel vind ik. zo warm is het al niet meer.

Laarzen heb ik al aangehad een paar keer. Winterjas heb ik nog steeds niet.

als het er weer voor is.

Oke dit topic is best wel een fail

Gewoon als het koud wordt natuurlijk x]

haha, 2 weken geleden liepen er al mensen bij mij op school rond met uggs ! en verder zie ik al heel veel laarzen. ik draag nu alleen mijn enkellaarsjes, maar mijn winterjas is voor als het echt koud word.

Ik draag mijn Uggs al. Soms is het gewoon echt best wel koud en zo warm zijn Uggs nou ook weer niet, mijn laarzen heb ik ook al aangehad. Winterjas niet, omdat de mijne zo dik is en bontkraag heeft, dus dat is een beetje te. Mijn herfst/najaarsjas eigenlijk ook nog niet, gewoon een leren jasje. Maar ja, gewoon wanneer jij denkt: volgens mij is het koud, ik doe mijn winterjas aan. :’) Zijn er regels voor wanneer je zulke dingen aan kan gaan doen dan ofzo?