Wanneer alles fout loopt.

De eerste paar stukjes zullen jullie misschien herkennen. Vorig jaar was ik dit verhaal gestart met een ander meisje, dit is echter hopeloos afgelopen. En omdat Ellowyn nog steeds een beetje ‘mijn kindje’ is kan ik het niet zo makkelijk loslaten. Vandaar dat ik het nu alleen ga proberen.
~

Ellowyn Bellard was niet zomaar een meisje, als je haar ziet doet haar schoonheid je verbleken. Toch is er iets, wat je niet kan vastknopen. Het meisje heeft een witte huid, donker haar en donkere ogen. Haar beste vriendin Violet woont in dezelfde straat, de twee meisjes gaan altijd met elkaar om.
Ellowyn woont in een groot huis, vooral een erg oud huis. Haar kamer is zwart met witte accenten, niet bepaald een kamer wat een meisje van 16 vaak heeft. Je zult geen roze spullen vinden in haar kamer of in haar kleding. Ze woont samen met haar ouders, haar broertje en haar hond. Op zolder vliegen vleermuizen, dat is vooral het terrein van haar vader. Ellowyn is er nog nooit geweest.De tuin is dichtgegroeid met bomen, de zon komt niet door de dikke laag takken en bladeren. En wanneer ze in de zon komt, heeft ze altijd een zonnebril op.

Je had het vast al geraden, Ellowyn is een vampier.

Haar beide ouders en broertje zijn ook vampieren, maar dit proberen ze geheim te houden voor iedereen. Zelfs haar beste vriendin, Violet, weet niet dat Ellowyn een vampier is. In het begin vroeg ze wel eens waarom nooit ging zwemmen als het warm was, of waarom ze altijd een zonnebril ophad. Ellowyn had zich eruit gepraat door te zeggen dat ze heftige zonneallergie en migraine had, de zon zou haar migraine triggeren en om dat voor te zijn droeg ze een zonnebril. Sindsdien had Violet er nooit meer naar gevraagd.
Ellowyn was snel, sneller dan de jongens die haar even dachten in te maken. Op school deed ze daarom ook nooit mee met de gymles, daar hadden haar ouders wel voor gezorgd.
Het geheim rustte als een vloek op haar schouders, hoe zou Violet het vinden dat ze zo’n groot geheim verborgen hield?
Toen haar ouders haar vertelde dat ze een vampier was, op haar tiende verjaardag werd dit verteld, omdat haar lichaam toen pas het bloed nodig had. Vielen er veel puzzelstukjes op hun plaats. Ze snapte waarom ze bloed zo lekker vond ruiken, waarom ze altijd een tintelend gevoel in haar buik kreeg als ze bloed zag. Maar vooral waarom haar ogen soms rood waren.

Toen haar ouders haar vertelde dat ze een vampier was, op haar tiende verjaardag werd dit verteld, omdat haar lichaam toen pas het bloed nodig had. Vielen er veel puzzelstukjes op hun plaats.
Toen haar ouders haar vertelden dat ze een vampier was - op haar tiende verjaardag werd dit verteld omdat haar lichaam toen pas het bloed nodig had - vielen er veel puzzelstukjes op hun plaats.

Voor de rest goed geschreven en een leuk verhaal & onderwerp.
Verder!

ik bn wel nieuwsgierig. je zinnen kloppen niet altijd maar ik lees er nu nog even overheen