Wanna be friends :)

Op kamp was ik close met een paar jongens maar terug op school was/is het heel awkward en negeren we elkaar. Bij 1 heb je weleens oogcontact maar dan kijken we allebei heel snel weg. Net na kamp zei hij hey maar ik was natuurlijk zo suf om duck face te zetten en door te lopen. Echt super stom. Bij de ander hadden we geslowt op kamp waren we best vaak bij elkaar en is het ook heel awkward. De laatste tijd staat hij weleens bij vriendinnen als ik bij hun sta maar hij kijkt me nooit aan. Hij zegt altijd hey als ik erbij sta en dan reageer ik wel maar daar blijft het bij want meestal loopt hij snel weg. Bij weer een andere kijken we elkaar weleens aan maar daar blijft het echt bij. Soms hebben we heel lang oogcontact maar dan is er altijd wel een vriendin die me dan wat vraagt of iets zegt en m’n aandacht naar haar gaat. Eigenlijk wil ik gewoon vrienden met ze worden maar het is zo awkward dat ik helemaal zenuwachtig wordt als ik aan ze denk. Dus dat praten gaat echt heel moeilijk. Dit moest ik ff kwijt… Maar als mensen suggesties hebben, GRAAG. Thnx Xxxx

Hoezo loopt hij soms weg als je hey zegt? Die toont duidelijk geen interesse, en gewoon erbij staan, complimentjes geven enzo, misschien ontstaat daaruit een hele gesprek?

Hij doet toch gewoon aardig tegen je? Ga gewoon iets leuks doen met een groepje een keer :slightly_smiling_face:

Nou kijk het feit dat alle drie de gozers bij elkaar in de klas zitten en bevriend zijn maakt het nog erger… En misschien moet ik bijles nemen en zit de gozer waarmee ik had gedanst daarin… That’s gonna be awkward… Maar misschien ook a new chance for me :slightly_smiling_face:

Wil je alleen bijles nemen omdat die ene jongen daarin zit? Dat zou ik niet doen, weet je überhaupt wel wat bijles is? Ik denk niet dat je er veel aan hebt als je het alleen voor die jongen doet en niet om iets te leren.

Ik doe het niet alleen voor die jongen. Hoogste cijfer voor wiskunde was een 6,7 en laatst een 3,3 gehaald… Dus jaa heb het eigenlijk wel nodig…

Als die jongen bij jullie groepje komt staan gewoon eens zeggen: ‘Hé, leuke schoenen!’ Of zoiets. Iets waarmee je een gesprek kunt aanknopen. Want kunt niet eeuwig je mond blijven houden natuurlijk. Of wel. Maar volgens mij wil je dat zelf niet :’)

Nee, nou ik moet nog een paar jaar met hem XD ga volgend jaar naar Engeland met de havo en vwo’ers dus ook met hem… Voor dan moet ik wel iets hebben bereikt…