Wanhopige ex.

oke ik moet jullie echt om advies vragen want ik heb geen idee wat ik moet doen, ik praat al een tijdje met een heeeel erg leuke jongen, alleen het is net een maand uit met zijn vorige vriendin, en die vorige vriendin vind hem nog steeds leuk en wil hem terug, ze gedraagt zich echt wanhopig… normaal stoor ik me daar niet zo aan alleen dit meisje is toch wel echt DE bitch van de school, ik ben normaal niet snel geïntimideerd maar ik krijg toch wel angst gevoelens bij haar. Nou praat ik dus al een tijdje met hem, en hij zegt zelf ook dat hij niks meer met haar wil, en dat hij heel graag iets met mij wil. ik kan ook echt heel erg goed met hem praten, en ik vind hem ook leuk. alleen ik ben dus bang dat ik problemen ga krijgen als ik iets met hem ga krijgen, of dat mensen kritiek op mij gaan hebben, iets waar ik echt niet tegen kan… Nu zullen jullie natuurlijk zeggen dat ik mijn hart achterna moet gaan, maar ik heb geen zin om sociaal dood te gaan. dus HELP? :dry: :dry:

Okee ik denk idd je moet je hart volgen! Niet aantrekken wat anderen van denken! Echtt als je hem leuk vind en hij jou waarom niet x

Hoezo ga je sociaal dood? Je hebt toch alleen problemen met haar?

IK GA SOCIAAL DOOD, WANT IK HEB PROBLEMEN MET ÉÉN MEISJE BOEHOE

omdat ze echt een wanhopig kreng is, als ze ruzie heeft gaat ze echt hele hele hele nare dingen doen, en daar ben ik bangvoor :bored:

Daar moet je boven staan meid, dan heeft zij (en de rest) al gauw genoeg door dat jij een stuk volwassener bent dan dat kinderachtige gedoe om iemand zwart te maken (;

Gewoon negeren dan ! Ze is gewoon een kreng dan …

Eigenlijk zou je je niks van aan moeten trekken dat zij zoon bitch is. Je moet proberen boven haar te staan. Ze is niet meer dan jou en daarom hoef je je ook niet geïntimideerd te voelen vanwege haar. Hij gaat voor jou en heeft zij maar pech.

Lastig vraagstuk, vind ik dit.

Ik snap precies dat je bang bent dat je ‘sociaal dood’ gaat. Wat ik uit je verhaal opmaak, is dat meisje een enorme bitch en doet ze er alles voor om die jongen terug te krijgen. En dat je bang bent dat ze je met de grond gelijk maakt (en niemand meer met je wil omgaan vanwege vriendjes-inpikkerij?).

Aan de andere kant: hij vindt jou leuk en wil graag iets met jou proberen. Misschien kan je ‘toekomstige’ vriend aan zijn ex duidelijk maken dat hij haar niet leuk vind & dat het nooit meer iets tussen hun gaat worden. Daarnaast zou ik langzaam aan met hem beginnen, heel rustig. Niet dat alles overhaast gaat, want dan denk ik dat je wel een probleempje gaat krijgen met haar.

Oh wauw, school doet daar niks aan? Ik zou d’r gewoon bang maken hh.

Nou ik zou daar niet bang voor zijn, dat zegt meer over haar dan over jou.

haha ja maar dat helpt mij niet aan het zelfvertrouwen om iets tegen haar te doen ofzo want ik ga het me sowieso heel erg aantrekken als ze nare dingen over me zegt, en ik weet dat ik me daar niet veel beter van ga voelen

Weet je wel zeker dat het echt uit is of zegt hij dat alleen?

ik weet zeker dat het uit is, en hij ook. alleen ik denk niet dat zij daar ook zo zeker van is

Dat bedoel ik, heeft hij wel echt duidelijk gemaakt aan haar dat het klaar ks? Is zou als ik jou was aan hem vragen of hij met haar wilt praten erover, zodat ze misschien gaat inzien dat het gewoon over is, en dat hij recht heeft op een nieuwe relatie.