wanhopig?

Dus laten we is bij het begin beginnen, ik heb 4 en half maand een vriendje gehad en in eenkeer zegt hij over whatsapp uit het niets dat hij het niet meer ziet zitten, ik kende hem al heel lang want we zaten bij elkaar op de basisschool (:, na dat ene moment vroeg ik me dus af WAAROM? Ik heb nooit gemerkt dat hij twijfelde aan onze relatie… ik vroeg om een uitleg maar die kreeg ik niet hij zei ; " ik kan het niet uitleggen" wat bleek hij had ook nog gelogen want hij zei dat hij al een week niet wist of ie me nog leuk vond maar in die week heeftie gezegd dat hij van me hield en me nooit meer zou laten gaan en hij had ook gevraagd of ik bij hem hem ging slapen, dat had ik gedaan en nogsteeds niets gemerkt, hij had het op een zondag uitgemaakt en de dag daarna stond op twitter ; ’ iloveyou xanoniem" , ik had die zondag gevraagd of het om een ander ging maar dat ontkende hij, het kan niet zijn dat je iemand leuk vind in 1 of twee dagen want hij had tegen mij gezegd dat hij dinsdag al een ander had, dinsdag kreeg ik ook telefoon van een onbekende beller… ik nam op en ik kreeg een van zijn vriendinnen aan de telefoon dat ik mijn “kankerbek” moest houden en dat ik ze die anders wel kwam dicht slaan" ik heb hem sinds die dinsdag niet meer gesproken want ik was zo boos op hem, maar gister zag ik zijn vrienden in de pizzaria en ik wist dat hij op vakantie was,twitter, en ik vroeg dus; “wie is zijn nieuwe vriendin” waar ik op terug kreeg ; “die heeftie helemaal niet” Nou nog een leugen kan er wel bij? Maar na dit hele gedoe hou ik nogsteeds van hem en wil ik hem terug, maar ik weet dat dat niet gaat want me ouders mogen hem nou ook niet meer en al mijn vrienden/vriendinnen hebben hem ook uitgescholden enzo :blush:
Der is niet echt een vraag maar ik eigenlijk wilde ik gewoon even me verhaal kwijt :blush: sorry voor al het lezeen!

Ik zou gewoon proberen om hem te vergeten. Het is gewoon sneu dat je het uitmaakt zonder reden. Iedereen verdient een verklaring!

Ahh meis, das wel heel kut. Maar wat ik zo lees is hij echt een eikel en ben je beter af zonder hem!

jaa maar dat is moeilijker dan het lijkt, en ik zeg dan wel tegen me vriendwaar h:$et zelf ook net mee uit is dat ze hem moet vergeten ;$ maar ik weet hoe moeilijk het is

Echt kut dat hij het zo heeft uitgemaakt, je wil hem nu natuurlijk heel graag terug. Maar je moet dit verwerken, je verdient beter dan zo’n vaag persoon.

Wat een mongool.
Ik zou gewoon proberen over hem heen te komen, want wat hij heeft gedaan is echt gemeen.
Het is natuurlijk heel moeilijk in het begin, maar later zal je zien dat het beter is.