Wanhopig..

Iemand nog ideeen?

Misschien oude spullen verzamelen en verkopen? Speelgoed? Eventueel langs familieleden gaan?

En dan op een rommelmarkt staan

V&D
bijles
oppassen
dingen verkopen
je reis uitstellen
geld lenen
je ouders vragen
horeca

V&D neemt geen 15 jarigen aan… meeste winkels niet denk ik… het enigste wat je kan doen is een beetje vullen en klanten helpen terwijl veel winkels toch eigenlijk iemand willen die ook achter de kassa kan staan

Thanks meiden!

Als ik jou was zou ik die reis een jaartje uit stellen, dan kan je er veel rustiger naar toe werken en eventueel nog wat extra zakgeld sparen ook :slightly_smiling_face:

Maar ik heb toen ik 14 was voor beroepsstage achter de kassa van een plaatselijke benzine station gestaan, mijn buurmeisje van 14 werkt er nu ook op vrijdag en zaterdag. Misschien dat je zo iets ook zou kunnen proberen? :slightly_smiling_face:

niet quoten aub.

Iemand anders nog een geniaal plan?

Een kaasboer of slager neemt vaak wel 15 jarigen aan!:slight_smile:
& Een jongen uit mijn klas doet een ochtendkrant. Hij verdient er voor een week volgens mij 60-70 euro mee dus als je het er voor over hebt?

Ik ben bij de Kruidvat begonnen toen ik 15 was, en stond gewoon op koopavonden tot 9 uur.

Maar goed, hier heb je niets aan. Dus een upje

Up

UP

upje

Up

Doe jij gymnasium? Dat je op je 16e al op uitwisseling kan :astonished:

Ik doe atheneum, maar ik ga alleen in de zomer weg geen heel jaar :slightly_smiling_face:

En dat is op mn 16e ja

Probeer het bij C&A?

Die hebben we hier niet jammer genoeg

Zo, mag dat van je ouders? Ik vind het een beetje jong, het is ook ‘‘vrij bijzonder’’ als je überhaupt werk hebt als je 15 bent. Ik heb hier nou niet echt tips voor…

^Zo ‘bijzonder’ is het toch niet om op je 15e werk te hebben?