Hee, idk of ik hier gewoon een topic voor aan kan maken of zo maar ik heb echt even hulp nodig. Ik ben zegmaar al een paar maanden verliefd op mn beste vriend. We zijn al jaren vrienden maar ik had nooit echt iets voor hem gevoeld. Nou had ik het hier natuurlijk veel over met vriendinnen en zo, blablabla, maar nu heeft mijn vriendin X twee weken geleden tegen hem gezegd dat ik hem leuk vond (kwam ik drie dagen geleden achter). Ik ben niet boos of zo, want ik heb hem daarna nog best vaak gezien, maar X vertelde dat hij nog heel goed moest nadenken of hij me leuk vindt of niet. Ik vroeg me af of jullie denken dat ik hem ernaar kan vragen, of dat ik hem af moet wachten of zo, ik ben echt desperate…
Thanks (:
En hoelang is het dan geleden dat hij tegen jouw vriendin vertelde dat hij nog goed moest nadenken?
Als dat alweer een tijdje is, zou je hem er voorzichtig naar kunnen vragen. Als het nog niet zo lang geleden geweest is zou ik hem even de tijd geven.
Ja je zou hem nog even wat tijd inderdaad kunnen geven om dit uit te zoeken… Maar heb je het hier nou nooit dan zelf over gehad met hem? Alleen via die vriendin? Anders is het misschien ook beter om het hem zelf te vertellen, ipv via via, of dat je hem voorzichtig een keertje vraagt om een drankje te gaan… Dat het niet ‘normaal als vrienden’ afspreken is.
Ik had het hem zelf ook al wel willen vertellen, maar toen had die vriendin dus dat ineens gedaan, zonder dat ik dat wilde. Toen had hij blijkbaar gezegd dat jij na moest denken zegmaar…