wanhopig verliefd

Hey,
Ik ben al een tijdje hopeloos verliefd op een jongen van school.
Nu heb ik hem als vriend op hyves. maar hij komt nooit online, ik wil een keer een date. maar weet niet hoe ik hem kan bereiken. ik heb ook zijn mail. zag ik in zijn profiel op hyves. maar het punt is, is dat hij mij (waarschijnlijk) niet kent… ik heb via via wel signalen gekregen dat hij mij leuk vind. maar ik kan hem niet bereiken. ook op school zie ik hem zelden, vanwege niveau verschil. Wel weet ik waar hij woont (yep, hyves profiel). hij woont vlak achter mijn mijn wijk, maar wel buiten de stad. op het platteland. Ik was van plan om een paar keer daar langs te fietsen met mijn hond ofzo. maar hij is haast nooit te bereiken!!! nu wil ik hem een mail sturen maar dan kom ik zo zeurderig over. vooral omdat we niet echt contact hebben gehad… hebben jullie advies?:face_with_raised_eyebrow:

Hij kent je niet maar vindt je wel leuk?

Kan je hem niet toevoegen op msn?

ken je zijn vrienden niet? anders moet je via via zijn nummer te weten komen en hem gewoon een keer smsen.

waarom dat op het platteland ?
Net of dat zo erg is.

Ik snap het ook niet echt. Hij weet toch wel wie de meisjes zijn die hij leuk vind???
En als je weet waar hij woont. doe lekker ouderwets :stuck_out_tongue: gooi een briefje door de brievenbus :stuck_out_tongue: Of een foto van je, met de vraag wil je samen eens op date. ik hoor het wel me nr is /… ofzo???