Wallen

Er zijn veel al veel onderwerpen ‘wallen’ Maar niet echt een waar ik iets aan heb. Ik heb namelijk wallen. Maar ook een hele gevoelige huid ook bij mijn ogen. Daar had ik ook last van exceem maar dat is nu al weg. Maar ik kan dus niet echt die maskertjes gebruiken voor bij je ogen. Want dan word het weer heel rood. Maar als ik er foundation op smeer zie je dat heel erg. Want het is ook droog. Ook als er vaseline ofzo bijzit zie je het nog. Ik heb ook met lepeltjes gedaan die bevroren waren. Maar ook dat is niet goed voor me huid. Maar het is wel heeel lelijk. Ik baal er echt van. Want ik slaap wel heel lang enz dus snap het niet… HELP plzz!

XXwallie -.-

Ik zou eerst je huid verzorgen, zodat het minder gevoelig is.
Gebruik een verzorgende oogcreme voor de erg gevoelige huid en laat het dan even rusten voordat je weer maskertjes, foundation en bevroren theelepeltjes ofzo erop gaat doen.

Eerst de huid even goed verzorgen en laten helen.

Owja en het zijn ook donkere kringen

Wauw, ik dacht verkeerd…

?

concealer?

Red light district denk ik zo :wink:

Het kan ook erfelijk zijn he, dan kan je er niets aan doen behalve camoufleren.

Ik ook! :'D Maar misschien lag het bij mij meer aan 't feit dat ik er een paar dagen geleden heenging haha

Ik heb dat probleem trouwens ook, concealer helpt zelfs niet zoveel als ik zou willen… dusja.

Maar concealer zie je tog net zo erg al foundation?

Als je het goed doet niet ^

Concealer dekt meer. Maar als je het zegmaar onder je ogen aanbrengt dan moet je het gaan deppen en niet smeren. Probeer de Studio Sculpt van MAC, ik vind hem erg fijn en het is romig en dik.