Wallen...

Als je wallen hebt, wat helpt daar dan het beste tegen? Thnx

Genoeg slapen en concealer :grinning_face_with_smiling_eyes:
Er zijn hier trouwens al genoeg topics over, dus gebruik volgende keer even de zoekmachine!

Ligt eraan wat voor wallen je hebt :slightly_smiling_face:
Er zijn namelijk chronische wallen(deze heb je gewoon omdat de huid onder je ogen erg dun is waardoor de aardertjes meer naar boven komen), hier kan je dus weinig mee doen.
En dan heb je ook nog de wallen gewoon door vermoeidheid, je kan proberen om een lepel in de vriezer te leggen een deze 's morgens even onder je ogen te houden. Ik heb ook wel eens gehoord dat theezakjes helpen :slightly_smiling_face:

Succes!

volgens mij heb ik chronische wallen want ook al slaap ik 12 uur per nacht ze gaan toch niet weg

Zijn ze gewoon dik dan, of blauw? Als ze dik zijn helpt zo’n koude lepel, als ze blauw zijn zit er niks anders op dan concealer. Liefst een oranje tint omdat dat tegenover blauw staat (of geel als je wallen paars zijn).

Optijd naar bed gaan, genoeg water drinken ennn bij de drogist verkopen ze wel zalfjes om eronder te smeren, bijv bij de kruidvat (staat bij alle make up removers enzo) Succes!

ik heb altijd van die blauw achtige wallen en als ik er savonds een laag gezichtcreme over doe heb ik er de volgende dag niet zoveel last van :slightly_smiling_face:

Chronische wallen? Heet dat nu zo? :’)

Ik heb het idee dat mensen hier lijntjes onder je ogen en wallen door elkaar halen. Wallen zijn vochtophopingen. Verder is dat gewoon goed slapen.
Die lijntjes daarentegen, zijn erfelijk. Daar is niks aan te doen.
Dat verbergen vind ik maar onzin, want zowat iedereen heeft dat.

Zoekfunctie